شنبه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۳
پشت پرده تبلیغات گسترده ری را

پشت پرده تبلیغات گسترده ری را: رازهای ناگفته‌ای که باید بدانید

1403-09-26 زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایران خودرو در اقدامی کم‌سابقه، مراسم تحویل ۲۰ دستگاه ریرا را با شکوهی خاص برگزار کرد. این در حالی است که تبلیغات گسترده این خودرو در سطح کشور نیز به چشم می‌خورد. آیا این هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی، نشانه‌ای از تحول در رویکرد بازاریابی ایران خودرو است یا اتلاف سرمایه‌ای دیگر؟

به گزارش مجله ماشین، در روزهای اخیر، شاهد برگزاری مراسم باشکوه تحویل ۲۰ دستگاه خودروی ریرا در هتل المپیک تهران بودیم. این مراسم با موزیک اختصاصی و حضور جمعی از مشتریان خوش‌شانس برگزار شد. همزمان، تبلیغات گسترده‌ای از این خودرو در سطح کلان‌شهرهای کشور به چشم می‌خورد. ایران خودرو این اقدامات را نشانه‌ای از تحول در رویکرد بازاریابی خود عنوان کرده است.

اما آیا این هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی توجیه‌پذیر است؟ با توجه به شناخته شدن خودروی ریرا و سایر محصولات ایران خودرو در میان مردم و وجود تقاضای بسیار بالا برای خرید خودرو، برخی کارشناسان این سوال را مطرح می‌کنند که آیا صرف هزینه‌های گزاف برای تبلیغات و معرفی بیشتر این خودرو، اقدامی منطقی است یا خیر.

تامین مالی این هزینه‌های هنگفت از چه منبعی صورت می‌گیرد؟ یکی دیگر از سوالاتی که در این زمینه مطرح می‌شود، این است که آیا این هزینه‌ها از جیب سهامداران زیان‌دیده ایران خودرو تامین می‌شود یا قرار است از طریق افزایش قیمت خودروهای آتی بر دوش مشتریان گذاشته شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×