تازه‌ها
چهارشنبه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۴
کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش در صنعت خودروی ایران

کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش در صنعت خودروی ایران

1404-05-29 زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله ماشین، بر اساس تازه‌ترین ارزیابی رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت سایپایدک به موفقیت چشمگیری دست یافته و با کسب سه ستاره کیفی، رتبه اول خدمات پس از فروش را در میان تمام خودروسازان کشور به خود اختصاص داده است. این دستاورد، نتیجه تمرکز سایپا بر ارتقای رضایت مشتریان و بهبود کیفیت خدمات است.

سایپایدک که وظیفه ارائه خدمات پس از فروش به محصولات گروه خودروسازی سایپا را بر عهده دارد، با در اختیار داشتن شبکه‌ای گسترده از ۵۴۳ نمایندگی فعال در سراسر ایران، توانسته است با اجرای برنامه‌های استراتژیک و دقیق، بالاترین امتیاز ارزیابی را کسب کند. این موفقیت نشان از هماهنگی و تلاش مستمر تمامی کارکنان و ظرفیت بالای شبکه نمایندگی‌های سایپا دارد.

شاخص‌های مورد ارزیابی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شامل رضایت مشتریان، سرعت و کیفیت خدمات، دسترسی آسان به قطعات یدکی، عملکرد نمایندگی‌ها و اثربخشی فرآیندهای پشتیبانی بوده است. سایپایدک با عملکردی درخشان در تمامی این حوزه‌ها، توانست در جایگاه برترین ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران قرار گیرد.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×