دوشنبه , ۵ آبان ۱۴۰۴
راه‌اندازی صفحه رسمی مدیریت رضایت مشتریان ایران‌خودرو در اینستاگرام

راه‌اندازی صفحه رسمی مدیریت رضایت مشتریان ایران‌خودرو در اینستاگرام

1404-08-05 زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله ماشین، شرکت ایران‌خودرو در راستای راهبرد کلان خود برای تمرکز بیشتر بر انتظارات و جلب رضایت مصرف‌کنندگان، از راه‌اندازی صفحه رسمی و اختصاصی مرکز مدیریت رضایت و خشنودی مشتریان (CHC) در پلتفرم اینستاگرام خبر داد. هدف از این اقدام، برقراری یک کانال ارتباطی مستقیم، دوسویه و بدون واسطه با خریداران محصولات این شرکت است.

مزدک زرین‌بخش، مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایران‌خودرو، که در حاشیه نمایشگاه اصفهان این خبر را اعلام کرد، تاکید نمود که جلب رضایت مشتریان، اولویت نخست و راهبرد اصلی شرکت است و تمامی توان ایران‌خودرو برای تحقق آن به کار گرفته خواهد شد.

وی ایجاد این بستر را حرکتی مهم برای تعمیق ارتباط با مخاطبان دانست و خاطرنشان کرد: این صفحه با شناسه chc.ikco در اینستاگرام، فضایی را فراهم می‌کند تا شرکت بتواند به صورت سریع و به موقع به تمامی سوالات، پیام‌ها و انتقادات مشتریان گرامی پاسخ دهد.

مدیر مرکز CHC با اشاره به نقش پررنگ شبکه‌های اجتماعی در تعاملات امروزی، هدف از این کانال ویژه را تسهیل دسترسی مشتریان و تسریع فرآیند پاسخ‌گویی عنوان کرد.

این اقدام نشان‌دهنده تغییر نگرش ایران‌خودرو و عزم جدی آن برای حضور فعال در بسترهایی است که مشتریان در آنجا حضور دارند. به گفته زرین‌بخش، مأموریت اصلی مرکز CHC، تقویت یک ارتباط مستقیم، شفاف و صمیمانه با خریداران است تا با بهبود مستمر تجربه مشتری از خرید و استفاده محصولات، گامی بلند در مسیر تحقق کامل رضایت مشتری برداشته شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×