پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پورشه ۹۱۱S/T مدل ۲۰۲۴ رونمایی شد
پورشه 911S/T مدل 2024

پورشه ۹۱۱S/T مدل ۲۰۲۴ رونمایی شد

۱۴۰۲-۰۵-۱۲ زمان مطالعه: 2 دقیقه 46

پورشه 911S/T  مدل 2024 با 518 اسب بخار قدرت رونمایی شد.   

به گزارش مجله ماشین، پورشه یک مدل جدید هیجان انگیز را به سری افسانه ای ۹۱۱ خود اضافه کرده است.

مشخصات کلی پورشه ۹۱۱S/T  مدل ۲۰۲۴

این عضو جدید مهم‌ترین عناصر مدل‌های GT3 Touring و GT3 RS را ترکیب می‌کند تا خودرویی سبک، جاده‌گرا و قدرتمند خلق کند. پورشه تنها ۱۹۶۳ دستگاه از این مدل را تولید خواهد کرد که ادای احترامی به ۹۱۱ S معرفی شده در سال ۱۹۶۹ است. قیمت پایه پورشه ۹۱۱S/T  مدل ۲۰۲۴ از ۲۹۱۶۵۰ دلار در ایالات متحده شروع می شود.

پورشه 911S/T مدل 2024

پورشه ۹۱۱S/T  مدل ۲۰۲۴ کمترین وزن را در بین ۹۱۱ نسل ۹۹۲ دارد. به لطف اجزای پلاستیکی تقویت شده با فیبر کربن که در کاپوت، گلگیرهای جلو، درها و سقف استفاده شده است، وزن خودرو بسیار سبک نگه داشته شده است. رینگ‌های منیزیمی و ترمزهای کامپوزیت سرامیکی به پشتیبانی از عملکرد خودرو کمک می‌کنند. پورشه ۹۱۱S/T  مدل ۲۰۲۴ فاقد سیستم فرمان محور عقب است و عایق صوتی کمتری با شیشه سبک وزن دارد، بنابراین تجربه رانندگی نابی را برای راننده فراهم می کند.

مشخصات فنی پورشه ۹۱۱S/T  مدل ۲۰۲۴

پورشه ۹۱۱S/T  مدل ۲۰۲۴ مجهز به موتور ۴.۰ لیتری شش سیلندر باکسر GT3 RS است. این موتور ۵۱۸ اسب بخار قدرت تولید می کند و با یک آپشن گیربکس دستی شش سرعته عرضه می شود.

پورشه ۹۱۱S/T  مدل ۲۰۲۴ در شتاب گیری نیز بسیار موفق است. این خودرو در ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد که کمی کندتر از GT3 RS است. حداکثر پورشه ۹۱۱S/T  ۲۹۹ کیلومتر در ساعت است.

پورشه 911S/T مدل 2024

طراحی پورشه ۹۱۱S/T  مدل ۲۰۲۴

پورشه در طراحی بدنه خود ظرافت و عملکرد را با هم ترکیب کرده است. مانند پکیج تورینگ ۹۱۱ GT3، ورودی های هوای جلو دارد و یک فلپ کوچک به اسپویلر عقب اضافه شده است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×