شنبه , ۳ آذر ۱۴۰۳
مجله ماشین | 190 | آبان ۱۳۷7

مجله ماشین | ۱۹۰ | آبان ۱۳۷۷

1401-06-08

شماره پیاپی ۱۹۰
«کیفیت» را فدای «کمیت» نکنیم صفحه ۴
طراحی یک اتومبیل باید متناسب با نیازهای گوناگون جامعه باشد صفحه ۵
جایزه رتبه اول طراحی خودرو به یک ایرانی با استعداد تعلق گرفت صفحه ۶
جدیدترین دستاوردهای کمپانی «پورشه» برای سال ۱۹۹۹ صفحه ۱۰
آزمایش موتورسیکلت تقویت شده «کاوازاکی ۱۱۰۰ صفحه ۱۴
مقایسه چهار لیموزین اسپرت کلاس متوسط: ب‌ام‌‌و 328i، مرسدس‌بنز اسپورت c280, آئودی A42.8، آلفارومئو صفحه ۱۸
روشهای نوین ساخت بدنه خودرو صفحه ۲۶
وانتهای چند منظوره «خودروهای باری» یا سواری‌های‌ اسپرت صفحه ۲۹
ماشین سبز «پورشه»! صفحه ۳۲
تولید خودرو «ون» مرسدس‌بنز در کشور صفحه ۳۵
آزمایش فنی موتورسیکلت «ب‌ام‌و R1100GS» صفحه ۳۸
«آلفارومئو» ۱۶۶ جدید با بدنه دوکی شکل صفحه ۴۳
جاگوار XJR تقویت شده توسط آردن صفحه ۴۸
رقابت جیپ، فولکس واگن، کادیلاک، پورشه، و ب‌ام‌و برای ساخت اتومبیل بیابانی ۱۹۹۹ صفحه ۵۵
مینی‌توربو و ترافیک شلوغ صفحه ۵۷
کاربرد دانش ارگونومی در خودرو (قسمت دوم) صفحه ۵۹
«میتسوبیشی گالانت» برای سال جدید میلادی احیاء می‌شود صفحه ۶۷
آشنایی با زندگینامه مدیرعامل کارخانه دایملر بنز صفحه ۷۰
تازه‌ترین خبرهای دنیای تیونینگ صفحه ۷۱
خبرهایی از خودروسازان آسیایی صفحه ۷۶
پاسخ به نامه‌ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۷۹
دیدار نویسنده «مجله ماشین» از کارخانه اتومبیل‌سازی اشکودا صفحه ۸۵
کمپانی رنو و پیشرفت و تکامل آن طی یک قرن (بخش دوم) صفحه ۸۷
معرفی جدیدترین اتوبوس‌های جهان صفحه ۹۴
آزمایش فنی عالیترین موتورسیکلت تریل دنیا صفحه ۹۷
خبرهای تازه از جهان اتومبیل صفحه ۹۹

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×