شنبه , ۳ آذر ۱۴۰۳
مجله ماشین | 197 | خرداد ۱۳۷8

مجله ماشین | ۱۹۷ | خرداد ۱۳۷۸

1401-06-08

شماره پیاپی ۱۹۷
همه چیز درباره «فراری» صفحه ۳
قدردانی از یک پژوهشگر، یعنی ارزش دادن به جریان تحقیقات کشور صفحه ۴
برای جلب سرمایه‌های کلان جهانی چه باید کرد؟ صفحه ۵
اتومبیل «مدمکس» ایده‌‌ای جدید از میتسوبیشی صفحه ۸
رقابت بزرگ اتومبیل‌های: بنز، ب‌ام‌و، رولزرویس، لکسوس و دایملر سوپر هشت صفحه ۹
«کاترهام» اتومبیلی که بصورت کیت عرضه می‌شود صفحه ۱۴
یک شاسی برای هفت اتومبیل! صفحه ۱۷
آستین مارتین در رقابت تازه صفحه ۱۹
گاز طبیعی بهترین جانشین بنزین صفحه ۲۲
آزمون تصادف هفت اتومبیل خانوادگی صفحه ۲۵
تاثیر مشارکت کمپانی فولکس واگن در اشکودا صفحه ۲۸
گزارش اختصاصی نویسنده «مجله ماشین» از : بیست و ششمین نمایشگاه اتومبیل تورنتو صفحه ۳۰
تازه‌ترین خبرها از جهان اتومبیل صفحه ۳۳
اتوبوس آزمایشی جدید نئوپلان با موتور هیدروژنی صفحه ۳۵
همه چیز درباره «فراری» صفحه ۳۷
در انتظار باران-بررسی یک تکنولوژی جدید در صنعت اتومبیل صفحه ۴۱
آشفتگی در صنایع اتومبیل‌سازی کره جنوبی صفحه ۴۵
چگونه یک راننده خوب باشیم؟ صفحه ۴۷
یک گزارش کامل درباره اتومبیل‌های آینده صفحه ۵۵
اهمیت استفاده صحیح از‌ آینه‌های اتومبیل صفحه ۶۰
دومین تولیدکننده بزرگ خودروسازی ژاپن در خطر ورشکستگی است صفحه ۶۳
موتورهای درون‌سوز: «می‌خواهیم زنده بمانیم!» صفحه ۶۵
تازه‌ترین خبرهای دنیای تیونینگ صفحه ۷۱
آخرین خبرها از «ب‌ام‌و» صفحه ۷۵
سوپاپ‌های الکتریکی صفحه ۷۹
زمانی که باتری اتومبیل از کار می‌افتد، چه باید کرد؟ صفحه ۸۲
پاسخ به نامه‌ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۸۳
«مزراتی» ۳۲۰۰ جی‌تی-تلاشی در جهت احیای یک نام بزرگ اما فراموش شده صفحه ۸۷
اطلاعات جدید پیرامون اتومبیل رودستر هوندا S2000 صفحه ۹۱
آخرین خبرها از آخرین پیشرفتهای تکنولوژی صفحه ۹۵
«سیتو»مینی‌بوس جدیدی از کارخانه مرسدس‌بنز صفحه ۹۹

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×