مجله ماشین | ۲۱۳ | مهر ۱۳۷۹
شماره پیاپی ۲۱۳
چگونه برای افزایش قیمت خودرو، بازار کاذب ایجاد میشود صفحه ۴
فنآوری تولید بدنه پلاستیکی برای خودروها صفحه ۵
مقایسه فنی گلف GTi با فولکس بیتل ۱.8T صفحه ۶
تازهترین آمار از میزان تولید انواع خودرو در کشور صفحه ۱۰
GEM E825 یک اتومبیل برقی ممتاز صفحه ۱۴
آزمایش فنی اتومبیل سوزوکی بیابانی Jimny صفحه ۱۸
نبرد «پورشه آ تشین» با «سوپر اتومبیلها» صفحه ۲۰
آزمایش فنی موتورسیکلت بامو R1150GS توسط نویسنده «مجله ماشین» صفحه ۲۵
SEQUOIA بزرگترین «اس-یو-وی» تویوتا صفحه ۲۹
«لوتوس اسپرت الیز» اتومبیل مسابقهای جدید صفحه ۳۱
«نوآور»، چکیدهای ازمطالب تکنولوژی جهان صفحه ۳۳
«کوروت لینگن فلتر» سریعترین اتومبیل غیرمسابقهای صفحه ۳۹
روش توربوکردن موتورهای بنزینی و دیزل صفحه ۴۲
ایتالیاییها و اس-یو.وی LAFORZA صفحه ۴۷
آزمایش صفر-۱۶۰-صفر اتومبیلهای معروف جهان صفحه ۵۵
اوج موفقیت و پیشرفت فنی در مرسدس کلاس C صفحه ۶۱
نوآوریهای جهان اتومبیل صفحه ۷۲
تکنولوژی یکپارچهسازی مدارها و سیم بندیها در اتومبیل صفحه ۷۹
سبکترین دوچرخه جهان ساخته شد صفحه ۸۰
تازهترین خبرهای دنیای تیونینگ صفحه ۸۲
در آغاز بیست و دومین سال انتشار «مجله ماشین» صفحه ۸۳
گزارش مسابقات گراندپری موناکو، کانادا و فرانسه صفحه ۹۰
گزارش مسابقه ۲۴ ساعته لمان سال ۲۰۰۰ صفحه ۹۵
فهرست مقالات آموزشی و تخصصی مندرج در شمارههای گذشته «مجله ماشین» صفحه ۱۰۰
آزمایش فنی جگوار XJR در طی یکسال صفحه ۱۰۵
لکسوس LS430 رقیب مرسدس S کلاس جدید صفحه ۱۰۶
نوآوری در موتورسیکلتهای اسپرت سال ۲۰۰۰ هوندا صفحه ۱۰۷
بازهم در مورد Precept غیرعادیترین اتومبیل جهان صفحه ۱۱۳