شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » خاص ترین نسخه های مک لارن GT
مک لارن GT

خاص ترین نسخه های مک لارن GT

۱۴۰۲-۰۷-۰۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه 12

خاص ترین نسخه های مک لارن GT به عنوان بخشی از محرک شخصی سازی بخش انحصاری مک لارن (MSO) از راه رسید.

به گزارش مجله ماشین، مک لارن چهار نسخه محدود ویژه مک لارن GT را به عنوان بخشی از محرک شخصی سازی بخش انحصاری مک لارن (MSO) خود معرفی کرده است. این مدل های تولیدی خاص دارای رنگ های بیرونی و مواد داخلی منحصر به فرد هستند. انتظار می‌رود این نسخه ویژه با تولید تنها دو نمونه، در مجموع از هشت خودروی ویژه تشکیل شود.

مک لارن GT
مک لارن GT

رنگبندی مک لارن GT

هر یک از این نسخه‌های ویژه دارای رنگ‌های بیرونی منحصربه‌فردی است که به تاریخچه مک لارن و تاریخچه موتوراسپرت مرتبط است. رنگ‌ها شامل آبی Cerulean استفاده شده در سوپراسپرت P1، XP Green مورد استفاده در نمونه اولیه خودروی جاده‌ای F1، کوارتز Sarigan در Speedtail XP2 و رنگ جدید Cyber ​​Yellow است. این رنگ دارای یک جلوه براق نقره ای و سفید است که به رنگ زرد آتشفشانی موجود اضافه شده است.

مک لارن GT
مک لارن GT

کابین مک لارن GT

با حرکت به سمت داخل، این مدل های GT نسخه ویژه دارای مواد و جزئیات خاص از جمله دوخت الگوی الماس به همان رنگ بیرونی هستند. هر وسیله نقلیه دارای یک پلاک شماره گذاری شده در کنسول وسط است تا بر منحصر به فرد بودن آن تأکید کند.

مشخصات فنی مک لارن GT

مک لارن GT از یک موتور ۴.۰ لیتری دو توربوشارژ V8 استفاده می کند که ۶۱۲ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این وسیله نقلیه مجهز به گیربکس هفت سرعته اتوماتیک می‌تواند تنها در ۳.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۳۲۶ کیلومتر بر ساعت است. جزئیات قیمت این مدل های GT نسخه ویژه توسط مک لارن اعلام نشده است. با این حال، ناگفته نماند که آنها بسیار گران هستند.

 

 

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×