جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » خرید فراری با ارز دیجیتال / یک قدم مهم از فراری!
فراری با ارز دیجیتال

خرید فراری با ارز دیجیتال / یک قدم مهم از فراری!

۱۴۰۲-۰۷-۲۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه

فراری در تصمیمی اساسی در دنیای خودروهای اسپرت لوکس اعلام کرد، از این پس روش پرداخت با ارز دیجیتال را می‌پذیرد.

به گزارش مجله ماشین، انریکو گالیرا رئیس بازاریابی و بازرگانی فراری، اظهار داشت: در پاسخ به خواسته‌های مشتریان از اپلیکیشن جدیدی برای خرید محصول از فراری با ارز دیجیتال رونمایی می‌شود.

با این تصمیم فراری، استفاده از ارزهای دیجیتال در معاملات روزانه فراتر از اهداف سرمایه گذاری است و در حال گسترش روزافزون است. گالیرا اعلام کرد که آنها از خواسته‌های طیف گسترده مشتریان خود که از جوان گرقته تا مشتریان قدیمی آگاه هستند.

این حرکت در زمانی انجام می‌شود که ارزهای دیجیتال راه‌ حل‌هایی مبتنی بر نرم‌افزارهای نوآورانه و منابع انرژی تجدیدپذیر برای کاهش اثرات زیست‌محیطی خود ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید

این اقدام جسورانه فراری نشان می‌دهد که شرکت‌های بزرگ نیز با وجود مشکلاتی مانند نوسان شدید ارزهای دیجیتال و عدم قطعیت‌های نظارتی، شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده‌اند. این وضعیت به عنوان نداگر دوره‌ای تلقی می شود که ممکن است در آینده شکل تعاملات مالی و پرداخت ها را به شدت تغییر دهد.

هنوز مشخص نیست که دیگر چه خودروسازی پس از فراری از روش‌های پرداخت کریپتو استفاده خواهد کرد. اما احتمالا می‌تواند یکی دیگر از سازنده های سوپراسپرت باشد. این واقعیت که ارزهای دیجیتال به اندازه کافی برای خرید خودرو گسترده شده اند، ممکن است باعث شود سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری خود را افزایش دهند. به هر حال، آنها اکنون می توانند فراری بخرند!

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×