مازراتی MC20 سیلو تیونینگ شده منصوری
فهرست مطالب:
به گزارش مجله ماشین، در طراحی بیرونی خودرو متوجه تغییراتی در بخش جانبی، نواحی اطراف دریچههای ورودی هوا و جلو پنجره میشویم ولی سپر استوک در جلو نگه داشته شده است. کاپوت نو است و چراغهای جلو نیز دارای تزئینات اطراف هستند.
قطعات اضافی بیشتری در جلو و پایین درب ها دیده می شود. این خودرو دارای تزئینات اضافی در پانلهای یک چهارم عقب است. در نمای عقب با بال بزرگ، یک دیفیوزر جدید که دارای چراغ ترمز یکپارچه و اتصالات جانبی است مواجه میشویم و در کل بخش پشت خودرو پر زرق و برق است.
از آنجایی که منصوری معتقد است که لوگوی آن بسیار ارزشمندتر از لوگوهای OEM است، همه نمادها را در جلو، عقب و کنارهها جایگزین کرده است! آخرین نکته در مورد نمای بیرونی، مجموعه چرخ های FV.5 است که در واقع در MC20 Cielo تصویر خوب به نظر می رسد.
کابین مازراتی MC20 سیلو تیونینگ شده منصوری
در قسمت داخلی، امضای تیونر روی اجزای متعددی از جمله پشتی سر، کمربند ایمنی، فرمان، رکاب ورودی و تشکهای کف قابل مشاهده است. کابین راننده ظاهری دو رنگ با جیر مشکی و زرد دارد. پرچم ایتالیا را میتوان روی شیفترهای دست و پا مشاهده کرد و اینجاست که تغییر شکل به پایان می رسد.
مشخصات فنی مازراتی MC20 سیلو تیونینگ شده منصوری
در بخش پیشرانه موتور ۳.۰ لیتری V6 توئین توربو که توان تولید ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور را دارد وجود دارد.
این خودرو عجیب و غریب میتواند شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت را تقریباً سه دهم سریعتر از نمونه اولیه یعنی تنها در ۲.۷ ثانیه طی کند و حداکثر سرعت آن ۳۳۰ کیلومتر در ساعت است.
این اولین برخورد منصوری با مازراتی MC20 نبود، زیرا آنها برای مدتی طولانی در حال تیونینگ نسخه های مختلف این ابرخودروی ایتالیایی هستند.
بیشتر بخوانید
مطالب موجود روی وبسایت مجله ماشین از لحاظ کیفیت و محتوا کاملا جذاب، استاندارد و رقابتی هستن. از ۱۴ سالگی تا الان که ۴۲ سالمه مجله ماشین می خونم (تمام صفحات و ابتدا نویسندگان مورد علاقم از قبیل آقایان مهندسین کیوان بنی هاشم، رضا انصاری فرد و …).
شب ها قبل خواب هم مجلات قدیمیو و از آرشیوم مطالعه می کنم و حکم قرص خواب دارن برام.
مجله ماشین در قیاس با سایر نشریات مرتبط موجود کاملا بدون رقیبه و بدون رقیب نیز خواهند ماند. بعنوان شخصی که سابقه همکاری هر چند مختصر با این مجله وزین و معتبر و خاندان محترم شبیری رو دارم، انتظارم اینه هر روز صبح اخبار بروز و جدید و از وبسایت مجله ماشین بگیرم و نه اسب بخار، خودرو بانک و امثالهم. بعنوان مثال جای خالی گزارش نمایشگاه اصفهان و رونمایی های انجام شده کاملا حس میشه.
با تشکر.
محسن عارفی.