شنبه , ۳ آذر ۱۴۰۳
مجله ماشین | 305 | خرداد ۱۳۸7

مجله ماشین | ۳۰۵ | خرداد ۱۳۸۷

1401-06-10

شماره پیاپی ۳۰۵
تا دو سال دیگر تمام خودروهای تولید داخل ، گازسوز می شوند صفحه ۴
رنومگان سرانجام آمد صفحه ۵
بهترین اتومبیل اسپرت ۸ سیلندر کدام است صفحه ۶
مقایسه پورشه توربو ، کابریو و فراری F450 اسپایدر ۲۰۰۸ صفحه ۱۰
ALPINA از دیروز تا امروز صفحه ۱۴
جان سخت – آزمایش رانندگی با تویوتا هایلوکس در کوهستان صفحه ۱۸
لامبورگینی میورا در ایران صفحه ۲۲
نسل نو مرسدس بنز A کلاس ، کوچک اما خلاقانه صفحه ۲۷
آلفارومئو اسپایدر با تیونینگ نوویتک صفحه ۳۰
JD Power منتشر کرد : خودروسازان و خودروهای موفق صفحه ۳۲
FAT BOB یک موتورسیکلت هارلی دیویدسون دیگر صفحه ۳۴
در باره سیستم تراکشن کنترل ( TCS ) بیشتر بدانید صفحه ۳۶
معرفی نسل نو میستوبیشی گالانت – ۲۰۰۹ صفحه ۳۸
سایپا ۱۳۲ ، عبور از گذشته در آینده صفحه ۴۲
آزمایش رانندگی با نسل نو مزدا۶ صفحه ۴۶
نسل نو نیسان ماکسیما معرفی شد صفحه ۴۹
هیوندای جنسیس ، روشنگر راه طراحان اتومبیل در آینده صفحه ۵۵
معرفی اتومبیل های کلاسیک موجود در کشور ، داتسون 260Z صفحه ۵۸
نقد طراحی – تویوتا کرولا خوبی که خوب تر می شود صفحه ۶۲
مینی ون روتان محصول مشترک فولکس و کرایسلر صفحه ۶۷
تشریح اسکلت یا بدنه یک اتومبیل صفحه ۶۸
رنوتویینگو GT توسط نویسنده مجله ماشین آزمایش شد صفحه ۷۳
پیشرانه های HCCI ، روشی برای کاهش مصرف سوخت خودرو صفحه ۷۸
Elgin Pelican ، بزرگترین ماشین زباله روب جهان صفحه ۸۶
اولین دوره مسابقه ملی طراحی و ساخت خودروی الکتریکی صفحه ۸۸
سوناتا ۲۰۰۹ ، وارد کارزار شد صفحه ۹۴
بررسی مسابقات گراندپری فرمولاوان – ۲۰۰۸ صفحه ۹۶
مصاحبه با اولین بانوی ایرانی حاضر در رقابت های رالی اروپا صفحه ۹۸
نحوه تعویض تسمه تایم در گاراژ شخصی خودتان صفحه ۱۰۲
ب ام و 3002Tii مدل ۲۰۰۸ صفحه ۱۰۴
با پورشه کاین در رالی ترانس سیبریا صفحه ۱۱۲
خواب در بیداری صفحه ۱۱۵
هوندا اودیسه ۲۰۰۸ صفحه ۱۱۶

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×