مجله ماشین | ۳۲۷ | فروردین ۱۳۸۹
شماره پیاپی ۳۲۷
برای ساختن «آینده بهتر» می کوشیم صفحه ۴
خودرو سال ۱۳۸۸ از نگاه «مجلّه ماشین» صفحه ۵
تجربه رانندگی با «پورشه کاین» صفحه ۱۰
«اسمارت برابوس» توسط نویسنده «مجلّه ماشین» آزمایش شد صفحه ۱۴
«۹۱۱ توربو اس» خیز بلند پورشه صفحه ۱۸
«لندرور دیفندر» و «ایویکوماسیف» ، دوقلوهای جان سخت صفحه ۲۰
بهرهگیری از تکنولوژی «فورماتیک» برای عبور از مسیرهای لغزنده صفحه ۲۲
نسل نو «بامو سری ۷ آلپینا بی ۷ بی توربو » صفحه ۲۶
تکنولوژی ۲۰۱۰ آلمان یا تکنولوژی ۲۰۱۰ کره ؟ صفحه ۲۸
افسانه مرسدسبنزS6.3 صفحه ۳۰
بارکش داچیا لوگان صفحه ۳۴
تولد مجدد سیتروئن 2CV صفحه ۳۵
نسل دوم لکسس GX460 مجهز به سامانه پیش گیرنده تصادف صفحه ۳۶
کادیلاک فلیت وود Sixty special ، ۱۹۵۶ صفحه ۳۸
آیا «سی ینا» جادارترین عضو خانواده تویوتا است؟ صفحه ۴۰
معرفی «رولزرویس فانتوم دراپ هد» کوپه صفحه ۴۲
لینکلن MKX مدل ۲۰۱۱ صفحه ۴۴
همه چیز برای نسل نو سوناتا صفحه ۴۶
استفاده از هوای فشرده در افزایش پایداری صفحه ۴۸
آیا نسل نو «مریوا» ، اپل را احیا میکند؟ صفحه ۵۰
60 سال و ۶۰ اتومبیل صفحه ۵۵
مقایسه اتومبیل های مرسدس S500 ، بامو 750i و پورشه پانامرا صفحه ۶۰
تاریخچه جیپ جنگی پانامرا صفحه ۶۴
جعبه دنده خودکار برای موتورسیکلت صفحه ۶۸
هیوندای سانتافه ۲۰۱۰ و آخرین جراحی صفحه ۷۰
اگر می خواهید طراح خودرو شوید . . . صفحه ۷۲
آزمایش رانندگی با نسل نو رنوگرند سنیک صفحه ۷۴
بهترین اسیووی سال ۲۰۱۰ انتخاب شد صفحه ۷۶
نگرشی نو به ششمین نسل سری ۵ بامو صفحه ۸۰
باربر الکتریکی میتسوبیشی صفحه ۸۲
خانه من «مک لارن» صفحه ۸۶
کوهنوردی با کره ای های مدعی صفحه ۸۸
پاسخ به نامه ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۹۲
معرفی خودروهای موزه اتومبیل – مرسدس 220S کروکی ۱۹۵۸ صفحه ۹۶
رقابت مرسدسبنز SLK با آئودی TT در پیست سرعت تهران صفحه ۱۰۰
کامیون ها و کشندههای مطرح بازار در سال ۲۰۱۰ صفحه ۱۰۴
پمپ بنزین تاریخی تهران صفحه ۱۰۷
موتور اسپرت – تغییرات در مسابقات فرمولاوان ۲۰۱۰ صفحه ۱۱۰
وسوسه های سال ۱۳۸۹ صفحه ۱۱۲
مقایسه بامو ۳۲۰ کوپه ۱۹۷۶ با بامو ۳۲۵ کوپه ۲۰۰۸ صفحه ۱۱۶
مرسدسبنز E350 یا بامو 530i ؟ صفحه ۱۱۸