یکشنبه , ۴ آذر ۱۴۰۳
مجله ماشین | ۳72 | دی ۱۳92

مجله ماشین | ۳۷۲ | دی ۱۳۹۲

1401-06-10

شماره پیاپی ۳۷۲
سرمقاله: «بودن یا نبودن» مسئله این است! صفحه ۴
چرا در خودروسازی ما جهان یعنی فرانسه؟ صفحه ۵
مقایسه « CLS 55 AMG» با «دوج چارجر» صفحه ۶
رونمایی دانمارکی و آزمایش رانندگی با مزدا۳ صفحه ۸
بررسی میدانی نسل نو MVM X33 صفحه ۱۰
آزمایش رانندگی هوندا سیویک ۲۰۱۳ صفحه ۱۲
آزمایش رانندگی و بررسی فنی «سانگ یانگ کایرون» صفحه ۱۴
معرفی هیوندای ix35 صفحه ۱۶
آزمایش «آلفارومئو جولیتا» نوویتک روسو صفحه ۱۸
معرفی «جیپ رانگلر ویلیز ویلر» صفحه ۲۰
آزمایش رانندگی و بررسی فنی «نیسان نت» ۲۰۱۴ صفحه ۲۲
نسل نو «کادیلاک اسکالید» ، فراتر از انتظار! صفحه ۲۴
«آلفا 4C» اتومبیلی برجسته بعد از چند دهه صفحه ۲۸
«اسمارت» و معرفی دو مدل جدید صفحه ۲۸
«ب‏ام‏و M235i کوپه» در پی کسب موفقیت صفحه ۳۰
ویرایش یکصد سالگی دوقلوهای «دوج» صفحه ۳۲
«نیسان GT-R نیسمو»، امپراطور پیست صفحه ۳۴
آشنایی با اتومبیل‏ های کلاسیک-«فورد کاپری» ۱۹۷۰ صفحه ۳۶
هوندا و سامانه هیبریدی ابداعی جدید صفحه ۳۸
نسل نو «مینی کوپر» ، بزرگ‏تر اما کم‏مصرف‏تر صفحه ۴۰
سفر به نقاط ناشناخته با خودروهای خاص (GXV) صفحه ۴۲
آزمایش رانندگی و بررسی فنی «پژو ۳۰۸» صفحه ۴۶
سوزوکی iv-4، خودروی منحصربه‏فرد صفحه ۴۸
نسل نو گلف R، رقیب مدعیان اسپرت صفحه ۵۰
لامبورگینی XXX-Performance صفحه ۵۵
مالکیت خودروهای کلاسیک، سرمایه‏گذاری مطمئن؟ صفحه ۵۶
آگهی‏های تاریخی اتومبیل در ایران-«ولوو آمازون» صفحه ۵۸
«آلفارومئو میتو» ، نباید دست کم گرفته شود! صفحه ۶۰
«کارلسن» و تقویت نسل نو «S کلاس» صفحه ۶۲
آزمایش فنی کشنده «ایویکو Stralis» صفحه ۶۴
گران‏قیمت‏ترین اتومبیل «فراری» تاریخ معرفی شد صفحه ۶۶
مقایسه اتومبیل‏های «شورولت کامارو RS و SS» صفحه ۶۸
افزایش ایمنی در نسل نو «نیسان قشقایی» صفحه ۷۰
مقایسه تایرهای فوق حرفه‏ای (UHP) صفحه ۷۲
پیشرانه‏های تنفس طبیعی در برابر توربو؟ صفحه ۷۴
آزمایش بلند مدت بوژی‏کش ماک ایرانی صفحه ۷۶
وقتی قانون کافی نیست! صفحه ۸۰
آشنایی با ماکت‏های موجود – ب‏ام‏و ۲۰۰۲ توربو صفحه ۸۲
ملاقات با «شورولت سیلورادو» مدل ۲۰۱۳ صفحه ۸۴
بازسازی یکی از ارزشمندترین خودروهای کلاسیک صفحه ۸۶
پاسخ به نامه‏ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۸۸
لینکلن MKS، کراس‏اوور کوچک لوکس صفحه ۹۲
موتور اسپرت- گزارش گرندپری ابوظبی، آمریکا و برزیل صفحه ۹۴
میراژ، خودرویی برای برون رفت میتسوبیشی از بحران صفحه ۹۸
آیا خودروهای امروزی هم نیازی به آب‏بندی دارند؟ صفحه ۱۰۰
نیاز خودروهای سریع‏السیر را دریابیم…! صفحه ۱۰۲

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×