لامبورگینی هوراکان استراتو آل-ترین با ظاهری خشنتر در پوشش استتار
به گزارش مجله ماشین، تنها به این دلیل که مدل STJ پایان تولید لامبورگینی هوراکان و موتور V10 آن را جشن میگیرد، به این معنی نیست که لامبورگینی دیگر نسخههای ویژهای تولید نمیکند. تا پایان تولید امسال، این سوپر خودرو همچنان فرصت دارد تا نسخهی ویژهی دیگری به نام “آل-ترین” (All-Terrain) را معرفی کند، نسخهای که روحیهی آفرود این ماشین میانموتور ماجراجو را برجستهتر میکند.
لامبورگینی تصمیم گرفت تا هوراکان استراتو آل-ترین را در هفتهی طراحی میلان رونمایی کند. این سوپرخودروی بلندقامت با چهار پوشش استتار مختلف عرضه میشود که توسط بخش سفارشیسازی شرکت (آد پِرسونام) طراحی شده است. به نظر میرسد طراحان برای هر کدام از این پوششها از “برف، شن، مسیرهای خارج از جاده و زمینیبودن بیابانهای خشک” الهام گرفتهاند.
چهار پوشش استتار با نامهای نِوِه (برف)، سابیا (شن)، بوسکو (مسیر سبز) و ترا (شنریزه) نامگذاری شدهاند. همهی آنها دارای سقف و کاپوت عقب با رنگ مشکی مات، به همراه ریل و میلههای سقف هستند. بله، هوراکان استراتو آل-ترین یک سوپرخودرو است که به صورت کارخانهای با رک روی سقف عرضه میشود. این اولین مورد نیست، زیرا پورشه ۹۱۱ داکار که آن هم ارتفاع بیشتری دارد، چنین رکی دارد.
فرقی نمیکند کدام پوشش را انتخاب کنید، مدل آل-ترین چرخهای ۱۹ اینچی مات مشکی و بخش پایینی بدنه با رنگ مات تیره دارد. در داخل، لامبورگینی پلاک آد پِرسونام، روکش آلکانترا با طرح جناقی کربن و تزئینات کروم تیره را اضافه کرده است.
اکنون دیگر برای خرید این خودرو دیر شده است، زیرا همهی ۱۲ دستگاه فروخته شدهاند. آل-ترین بخشی از کل تولید ۱۴۹۹ دستگاهی استراتو است. از این ۱۲ دستگاه، چهار دستگاه (یکی از هر طرح) به خاورمیانه و آفریقا (EMEA) فرستاده میشوند. ۸ دستگاه باقیمانده نیز برای مشتریان در ایالات متحده، آمریکای لاتین، اروپا، آسیا اقیانوس آرام و استرالیا ارسال خواهند شد.
اگر لامبورگینی نسخهی ویژهی دیگری از هوراکان را معرفی کند، آن مدل هم در دسترس نخواهد بود، زیرا کل تولید باقیمانده حدود یک سال پیش فروخته شده است. جانشین این خودرو در نهایت امسال عرضه خواهد شد، اما گفته میشود با موتور V8 هیبریدی-شارژی کوچکتر عرضه میشود.