جمعه , ۲ آذر ۱۴۰۳
پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing

پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing: هیولای جدید پیست

1403-02-22 زمان مطالعه: 1 دقیقه

اگر خواهان عملکرد بیشتری از پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS هستید، باید به سراغ Manthey Racing بروید. این شرکت مستقر در نوربرگ‌رینگ، که زیرمجموعه‌ای از پورشه است، در زمینه مسابقات اتومبیل‌رانی فعالیت می‌کند و همچنین بخش توسعه خودروهای جاده‌ای پورشه را برعهده دارد.

به گزارش مجله ماشین، پورشه روز جمعه تایید کرد که کیت ارتقای هندلینگ Manthey Racing برای ۷۱۸ کیمن GT4 RS عرضه خواهد شد. اما این ارتقا ارزان تمام نخواهد شد.

به طور خاص، این کیت به علاوه هزینه نصب در نمایندگی‌های مجاز پورشه، ۵۳,۹۴۶ دلار قیمت دارد.

همچنین اگر خواهان یک بالچه بزرگ‌تر از جنس فیبرکربن روی بال عقب و دریچه‌های تهویه هوای گلگیر جلو از جنس فیبرکربن باشید، باید ۵۸۹۰ دلار دیگر نیز هزینه کنید.

پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing
پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing

این مبلغ هنگفتی است، مخصوصا با در نظر گرفتن اینکه قیمت پایه این خودرو در حال حاضر ۱۶۳,۶۵۰ دلار است و معمولا بالاتر از آن هم فروخته می‌شود.

این کیت شامل سیستم تعلیق coilover قابل تنظیم دستی به جای اجزای تعلیق فابریک، سیستم ترمز ارتقایافته با لوله‌های استیل ضدزنگ و لنت‌های جدید، و آیرودینامیک به‌روزرسانی‌شده به شکل اساسی می‌شود.

پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing
پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing

شما یک پنل جدید زیر بدنه جلو، بالچه‌های کوچک جلوتر از لاستیک‌های جلو، یک بال عقب بزرگ‌تر و دیسک‌های آیرودینامیکی برای چرخ‌های عقب دریافت می‌کنید.

با تنظیم بالچه در حالت حداکثر، نیروی رو به پایین در سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت از ۸۹ کیلوگرم به ۱۷۳ کیلوگرم افزایش می‌یابد.

پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing
پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing

در پیست نوربرگ‌رینگ نورزشلیف، همه این تغییرات با ثبت زمان ۶ ثانیه سریع‌تر در یک دور، خود را نشان می‌دهند.

البته این زمان با رانندگی راننده کارخانه پورشه، یورگ برگمایستر، به دست آمده است و ممکن است برای شما متفاوت باشد.

پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing: هیولای جدید پیست
پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing

از آنجایی که قرار است کیمن در آینده‌ای نه چندان دور برقی شود، نسخه ۷۱۸ GT4 RS MR آخرین بازنگارشده از خودروی اسپرت موتور وسط پورشه خواهد بود.

لازم به یادآوری است که GT4 RS همان موتور ۴.۰ لیتری تخت با دور موتور ۹۰۰۰ دور در دقیقه را از GT3 به ارث برده است که همراه با سیستم ورودی هوای عجیب و غریب با مجراهایی که از داخل خودرو عبور می‌کنند، ارائه می‌شود.

پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing
پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با کیت Manthey Racing

خودروی استاندارد در پیست فوق‌العاده است، بنابراین نسخه ارتقایافته Manthey Racing باید چیز بسیار ویژه‌ای باشد.

آیا ارزش این همه هزینه را دارد؟

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×