جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » آویتو دچا تراک: آویتو از نسخه مخصوص خود برای تسلا سایبرتراک رونمایی کرد
آویتو دچا تراک

آویتو دچا تراک: آویتو از نسخه مخصوص خود برای تسلا سایبرتراک رونمایی کرد

۱۴۰۳-۰۳-۲۱ زمان مطالعه: 2 دقیقه 6

نه برای جلب توجه، بلکه برای زندگی: آویتو نسخه مخصوص خود از تسلا سایبرتراک را با نام آویتو دچا تراک معرفی کرد.

به گزارش مجله ماشین، این خودرو در طول چند روز به عنوان یک اثر هنری در مکان‌های مختلف توریستی شهر به نمایش گذاشته شد و به عنوان یک خودروی مخصوص سفرهای جاده‌ای در سراسر روسیه با توقف در مکان‌های دیدنی و پیک‌نیک در طول مسیر، تزئین شده بود.

آویتو در حاشیه کنگره ملی روسیه یک چیدمان هنری را ترتیب داد که در آن هر بازدیدکننده می‌توانست خود را در نقش چنین مسافری تصور کند.

آویتو دچا تراک
آویتو دچا تراک

این تسلا در مقابل دکورهای غیرمعمولی مانند شهرک‌های کیبرسپاسکویه، بالوگوری، موروزیلکا، زایتسی و کوماروو قرار داده شده بود.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانستند با سماور، نان و توت فرنگی در صندوق عقب این پیکاپ عکس بگیرند.

آلکسی یرمچوک، مدیرعامل باشگاه تسلا مسکو اعلام کرد: برای ما مهم است که نه تنها کشورمان را با جدیدترین مدل‌های خودروهای برقی مانند تسلا سایبرتراک آشنا کنیم، بلکه تولید داخلی خود را نیز توسعه دهیم.

آویتو دچا تراک
آویتو دچا تراک

وی بیان داشت: ما با موتورسیکلت‌های برقی شروع کرده‌ایم و تقریباً همه چیز در آنها ساخت روسیه است. به هر حال، دقیقاً دو موتورسیکلت برقی ما در یک Cybertruck جای می‌گیرند. همانطور که می‌گویند، خودتان نتیجه‌گیری کنید.

آویتو در PMEF-24 با موضوعات اجتماعی مختلف حضور فعالی داشت و به گفته نمایندگان این شرکت، اجرای آویتو دچا تراک به همراه یک اسب سه متری اسباب‌بازی، حمایت از یک دویدن صبحگاهی با مربی ورزش از خدمات آویتو و دیوارهای بزرگ با نام تجاری در ورودی سن پترزبورگ، به یکی از برجسته‌ترین فعالیت‌های این شرکت تبدیل شد.

آویتو دچا تراک
آویتو دچا تراک

آویتو دچا تراک در اشکال مختلف به نمادی از این واقعیت تبدیل شد که در آویتو می‌توانید هر چیزی را از یک خودروی برقی آینده‌نگرانه گرفته تا وسایل عتیقه مانند سماور یا مبلمان مرمت شده با دست پیدا کنید.

آویتو دچا تراک
آویتو دچا تراک

بیانیه تیم آویتو

در وهله اول، ما می‌خواستیم برای ساکنان و مهمانان شهر و همچنین شرکت‌کنندگان در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ (PMEF) روحیه ایجاد کنیم و نشان دهیم که حتی چنین خودرویی با ظاهری آینده‌نگرانه در درجه اول برای خدمت به مردم ساخته شده است، نه برای جلب توجه، بلکه برای زندگی.

آویتو دچا تراک
آویتو دچا تراک

آویتو دچا تراک در جزایر واسیلیفسکی و کرسستوفسکی، خیابان مسکو و خیابان روبشتاین دیده شد.

در کنار این خودرو، موتورسیکلت‌های منحصر به فرد ساخت روسیه نیز به نمایش گذاشته شد که مانند تسلا، در باشگاه تسلا مسکو به فروش می‌رسند و در صفحه اختصاصی این باشگاه در آویتو معرفی شده‌اند. این موتورسیکلت‌های برقی جمع و جور هستند که حتی در صندوق عقب خودرو جای می‌گیرند، با استفاده از تلفن هوشمند کنترل می‌شوند و می‌توانند از طریق Cybertruck شارژ شوند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×