جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بازگشت رنگ افسون‌گر میستیکروم به دنیای موستانگ
بازگشت رنگ افسون‌گر میستیکروم به دنیای موستانگ

بازگشت رنگ افسون‌گر میستیکروم به دنیای موستانگ

۱۴۰۳-۰۵-۱۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه 2

رنگ بدنه متغیررنگ میستیکروم بار دیگر به عنوان یکی از گزینه‌های رنگ برای خودروهای موستانگ شرکت RTR عرضه شد.

به گزارش مجله ماشین، شرکت RTR Vehicles در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۲۴ اعلام کرد که رنگ بدنه افسون‌گر میستیکروم را به عنوان یکی از گزینه‌های رنگ ممتاز برای مدل‌های موستانگ سال ۲۰۲۴ خود ارائه خواهد داد. این رنگ که نخستین بار در سال ۲۰۰۴ برای مدل SVT Mustang Cobra به نام میستیکروم عرضه شده بود، پس از یک وقفه طولانی مجدداً به بازار بازگشته است.

این رنگ جذاب که ترکیبی از آبی، بنفش، سبز، قهوه‌ای و طلایی است، با توجه به زاویه دید و میزان تابش نور، جلوه‌های مختلفی به خودرو می‌بخشد. هرچند میستیکروم شباهت‌هایی به رنگ متغیررنگ میستیک دارد که در سال ۱۹۹۶ برای مدل SVT Cobra عرضه شده بود، اما تفاوت‌های عمده‌ای نیز با آن دارد. میستیک از رنگدانه‌های مشابه با اسکناس‌های دلار آمریکا استفاده می‌کرد و به همین دلیل، تعمیر آن نیازمند مجوزهای دولتی بود، اما میستیکروم با وجود پیچیدگی، چنین محدودیت‌هایی ندارد.

بازگشت رنگ افسون‌گر میستیکروم به دنیای موستانگ

واگن جی‌تن جونیور، مدیرعامل شرکت RTR، در این باره گفت: این صرفاً یک رنگ بدنه نیست، بلکه فرصتی برای مالکان RTR است تا فردیت و علاقه خود را به شیوه‌ای بی‌نظیر در موستانگ خود ابراز کنند. تیم ما سخت تلاش کرده است تا طیف رنگی منحصربه‌فردی را ارائه دهد و من از تمام رنگ‌های انتخاب شده بسیار راضی هستم.

لازم به ذکر است که این رنگ بدنه گران‌قیمت بوده و به عنوان یک آپشن ۱۵,۹۹۵ دلاری ارائه می‌شود. همچنین، این رنگ تنها برای مدل‌های RTR Spec 2 و Spec 3 موستانگ قابل سفارش است و تولید آن به هزار دستگاه محدود خواهد شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×