شنبه , ۳ آذر ۱۴۰۳
تصادف وحشتناک پوروسانگوئه؛ سوپر اسپرت ایتالیایی دو نیم شد!

تصادف وحشتناک پوروسانگوئه؛ سوپر اسپرت ایتالیایی دو نیم شد!

1403-05-11 زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی چینی، پیامدهای تصادف یک فراری پوروسانگوئه را نشان می‌دهد.

به گزارش مجله ماشین، شدت ضربه باعث جدا شدن پیشرانه‌ی V12 و زیرشاسی جلو از بقیه‌ی شاسی شده و قطعات خودرو در خیابان پخش شده‌اند.

این اولین بار نیست که شاهد تصادف پوروسانگوئه هستیم، اما به نظر می‌رسد وحشتناک‌ترین آن‌ها باشد.

تصادف وحشتناک پوروسانگوئه؛ سوپر اسپرت ایتالیایی دو نیم شد!
تصادف وحشتناک پوروسانگوئه؛ سوپر اسپرت ایتالیایی دو نیم شد!

پوروسانگوئه به عنوان یک شاسی‌بلند چهارچرخ محرک، معقول‌ترین خودروی فراری است، اما این تضمین نمی‌کند که به شیوه‌ای معقول رانده شود، همان‌طور که این تصاویر از یک پوروسانگوئه‌ی خرد شده در چین نشان می‌دهد.

جزئیات مربوط به تصادف کم است، اما با توجه به اینکه پوروسانگوئه از قسمت فایروال به دو نیم تقسیم شده است، این سوپرکار لیفت‌بک در زمان برخورد با سرعت بسیار بالایی در حرکت بوده است.

تصادف وحشتناک پوروسانگوئه؛ سوپر اسپرت ایتالیایی دو نیم شد!
تصادف وحشتناک پوروسانگوئه؛ سوپر اسپرت اتصادف وحشتناک پوروسانگوئه؛ سوپر اسپرت ایتالیایی دو نیم شد!یتالیایی دو نیم شد!

تصاویر از محل حادثه نشان می‌دهد که کل قسمت جلوی شاسی به طور کامل کنده شده و اجزای زیرشاسی و سیستم تعلیق جلو از نیمه‌ی عقب خودرو جدا شده‌اند. علاوه بر این، کل موتور ۶.۵ لیتری V12 به همراه مجموعه لوله گشتاور و سیستم اگزوز از خودرو جدا شده و چند متر دورتر افتاده است.

به نظر می‌رسد پیشرانه آماده‌ی قرارگیری روی بدنه است، درست مانند زمانی که پوروسانگوئه در کارخانه‌ی فراری ساخته می‌شود. و چتری که برای محافظت از موتور V12 جدا شده از باران استفاده شده، یک لمس طنزآمیز است. این مثل چسب زدن روی پای شکسته است.

تصادف وحشتناک پوروسانگوئه؛ سوپر اسپرت ایتالیایی دو نیم شد!
تصادف وحشتناک پوروسانگوئه؛ سوپر اسپرت ایتالیایی دو نیم شد!

اگرچه پوروسانگوئه دارای سیستم چهارچرخ محرک است که به آن مزیت کشش نسبت به خودرویی مانند فراری ۲۹۶ می‌دهد، اما این سیستم دارای گرایش به محور عقب است و جاده در تصاویر واضحا خیس است.

سیستم کنترل پایداری چند حالته‌ی فراری دارای یک حالت باران اختصاصی است که از غلبه‌ی ۷۱۵ اسب بخار (۷۲۵ اسب بخار اروپایی) موتور ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی بر شاسی جلوگیری می‌کند، اما برای کارکرد باید فعال شود. ما فقط می‌توانیم حدس بزنیم که آیا مالک سیستم‌های ایمنی الکترونیکی را خاموش کرده است یا خیر.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×