سه شنبه , ۱ آبان ۱۴۰۳
ب‌ام‌و CE 02 x Vagabund

معرفی ب‌ام‌و CE 02 x Vagabund: ترکیب جذاب سبک رترو و فناوری مدرن

۱۴۰۳-۰۵-۱۳ زمان مطالعه: 2 دقیقه 4

به گزارش مجله ماشین، ب‌ام‌و (BMW Motorrad) با همکاری واگابوند (Vagabund) یک موتورسیکلت الکتریکی منحصر به فرد به نام ب‌ام‌و CE 02 x Vagabund طراحی کرده که با طراحی الهام گرفته از سبک رترو و امکاناتی خاص، جذابیت زیادی برای دوستداران سبک‌های خاص دارد.

ب‌ام‌و CE 02 x Vagabund
ب‌ام‌و CE 02 x Vagabund

این موتورسیکلت شهری دارای طراحی دو رنگ و یک گلگیر جلوی منحصر به فرد است که با حلقه زرد و چرخ‌های سفید، به همراه صندلی به رنگ قهوه‌ای روشن که تضاد زیبایی ایجاد می‌کند، تکمیل شده است. یکی از ویژگی‌های جالب این مدل، وجود یک بلندگوی بلوتوثی قابل جدا شدن به نام OB-4 Magic Radio از برند Teenage Engineering است که به همراه رادیوی FM داخلی عرضه می‌شود.

ب‌ام‌و CE 02 x Vagabund
ب‌ام‌و CE 02 x Vagabund

این موتورسیکلت همچنین دارای یک محفظه سیلندری به نام “اگزوز الکتریکی” است که به عنوان جا‌چتری عمل می‌کند و همچنین یک تخته سُر (اسکیت برد) با چسب‌های مخصوص روی آن نصب شده تا حس و حال ورزشی و شهری “eParkourer” را به نمایش بگذارد.

ب‌ام‌و CE 02 x Vagabund
ب‌ام‌و CE 02 x Vagabund

این مدل کانسپت دارای دو باتری قابل جابجایی ۱.۹۶ کیلووات ساعت و یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۵ اسب بخار و گشتاور ۵۵ نیوتن متر است. این ترکیب به موتورسیکلت امکان می‌دهد تا در سه ثانیه از ۰ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد و با یک بار شارژ حدود ۹۵ کیلومتر مسافت را طی کند. شارژر سریع اختیاری نیز می‌تواند باتری‌ها را در حدود سه ساعت از ۰% تا ۸۰% شارژ کند.

اگرچه این مدل خاص تنها به صورت یک نمونه ساخته شده، اما مدل استاندارد BMW CE 02 با قیمت پایه ۷,۵۹۹ دلار از هم اکنون برای خرید در دسترس است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×