جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اسپوفک رولزرویس اسپکتر را ظریف‌تر کرد
اسپوفک رولزرویس اسپکتر را ظریف‌تر کرد

اسپوفک رولزرویس اسپکتر را ظریف‌تر کرد

۱۴۰۳-۰۵-۲۳ زمان مطالعه: 3 دقیقه 4

شرکت اسپوفک، زیرمجموعه نوویتک، کیت تیونینگی برای رولزرویس اسپکتر تمام برقی معرفی کرده است.

به گزارش مجله ماشین، اسپکتر رولزرویس با حضور جاده‌ای چشمگیر و استایل کوپه دو در روان خود، توجه تیونرها را به خود جلب کرده و آخرین آن‌ها اسپوفک، بخش اختصاصی نوویتک برای مدل‌های رولزرویس، با یک اسپکتر دیگر با تم تاریک است.

کیت بدنه سفارشی اسپوفک برای اسپکتر در مقایسه با رقیب خود مانسوری بسیار ظریف‌تر است و طراحی کارخانه را تکمیل می‌کند. تمام اجزا از کربن نمایان ساخته شده‌اند و با رنگ مشکی و کروم تیره ترکیب شده‌اند.

 رولزرویس اسپکتر تیونینگ شده توسط اسپوفک
نمای جانبی رولزرویس اسپکتر تیونینگ شده توسط اسپوفک

قسمت جلویی دارای اسپلیتر و اینسرت‌های سپر هماهنگ است که یک جفت چراغ روز اضافی را نیز ادغام می‌کند. پروفایل با دامن‌های جانبی عمیق‌تر تزئین شده است، در حالی که دم دارای اسپویلر لب و باله‌های دیفیوزر است. تیونر ادعا می‌کند که اجزای اضافی نه تنها برای نمایش هستند، بلکه گفته می‌شود که لیفت جلویی را کاهش می‌دهند، جریان هوا را بهبود می‌بخشند و تعادل آیرودینامیکی بهینه ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  معرفی رولزرویس اسپکتر سِمافور

یکی دیگر از نکات برجسته، نصب چرخ‌های آلیاژی ۲۴ اینچی SP3 است که توسط Vossen ساخته شده و قبلاً در نمونه‌های فانتوم و کالینان تنظیم شده توسط اسپوفک نشان داده شده بود. چرخ‌های جدید طراحی چرخ‌های دیسک خود رولزرویس را تقلید می‌کنند، هرچند با سبک اسپرت‌تر. اسپوفک انتخابی بین ۷۲ رنگ مختلف در سطح پرداخت رنگ‌شده، پولیش شده یا برس شده و طراحی جایگزین SP2 با نه پره دوقلو ارائه می‌دهد.

 رولزرویس اسپکتر تیونینگ شده توسط اسپوفک
نمای عقب رولزرویس اسپکتر تیونینگ شده توسط اسپوفک

اسپوفک همچنین با ادب یک کیت پایین‌آورنده برای سیستم تعلیق هوای تطبیقی، اسپکتر را ۳۵ میلی‌متر (۱.۴ اینچ) به زمین نزدیک‌تر کرده است. اسپوفک ادعا می‌کند که کیت پایین‌آورنده آن‌ها هندلینگ هیولای تمام برقی را کمی بهبود می‌بخشد، بدون اینکه سواری امضای «فرش جادویی» آن را خراب کند.

 رولزرویس اسپکتر تیونینگ شده توسط اسپوفک
کابین رولزرویس اسپکتر تیونینگ شده توسط اسپوفک

تیونر با پیشرانه برقی اسپکتر که ۵۷۷ اسب بخار (۴۳۰ کیلووات / ۵۸۴ اسب بخار) قدرت و ۶۶۰ پوند فوت (۸۹۵ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند، کاری نداشته است. رولزرویس ادعا می‌کند که اسپکتر برای شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت به ۴.۴ ثانیه زمان نیاز دارد و به لطف باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی تا ۴۲۸ کیلومتر برد برقی دارد.

نوویتک همچنین یک ویدیو ارائه از رولزرویس اسپکتر تنظیم شده توسط اسپوفک منتشر کرده است. این نمونه خاص دارای فضای داخلی آبی فیروزه‌ای با نشان‌گذاری بیرونی مطابق با آن است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×