سه شنبه , ۱ آبان ۱۴۰۳
اسنومبیل‌های مسابقه‌ای Polaris مدل 2025

معرفی اسنومبیل‌های مسابقه‌ای Polaris مدل ۲۰۲۵

۱۴۰۳-۰۶-۰۳ زمان مطالعه: 3 دقیقه

Polaris یکی از بزرگترین نام‌ها در مسابقات اسنومبیل است و موفقیت‌های بی‌شماری در کارنامه خود دارد، از جمله به تازگی قهرمانی Pro Championship. بنابراین، بدیهی است که برخی از آماده‌سازی‌های مناسب برای فصل آینده ضروری است.

به گزارش مجله ماشین، با نزدیک شدن زمستان، Polaris بر روی دو دستگاه اصلاح شده برای مسابقه تا پیروزی شرط می‌بندد، یعنی ۶۰۰ Indy Cross Country و ۶۰۰ R. هر دو برای مدل سال جدید به طور قابل توجهی اصلاح شده‌اند.

Cross Country هیولایی است که آمریکایی‌ها برای مسابقاتی مانند Iron Dog یا International 500 آماده کرده‌اند. برای اطمینان از اینکه اسنومبیل برای این کار مناسب است، نسخه جدیدی از موتور Patriot طراحی شده است.

Patriot که به عنوان یک “موتور مسابقه‌ای هدفمند” توصیف می‌شود، قول می‌دهد که به لطف ارتقاءهایی مانند پورتینگ مخصوص مسابقه و سیستم تزریق نیمه مستقیم و بدنه دریچه گاز، توان و منحنی گشتاور گسترده‌تری نسبت به واحد مورد استفاده تاکنون ارائه دهد.

اسنومبیل دوم، ۲۰۲۵ ۶۰۰R، به طور خاص برای شرکت در مسابقات SnoCross طراحی شده است. تغییرات ایجاد شده در این هیولا هدف موتور نیست، بلکه عناصری است که باید دوام آن را در مسیر بهبود بخشد.

اعلامیه اسنومبیل مسابقه‌ای Polaris اندکی پس از آن صورت می‌گیرد که این شرکت از خط جدیدی از اسنومبیل‌ها رونمایی کرد که برای گرامی‌داشت هفت دهه حضور در این بازار طراحی شده‌اند.

اسنومبیل‌های مسابقه‌ای Polaris مدل 2025
اسنومبیل‌های مسابقه‌ای Polaris مدل ۲۰۲۵

اسنومبیل‌های Polaris در سال ۱۹۵۴ در مونتانا متولد شدند، جایی که ادگار و آلن هتین و دیوید جانسون تصمیم گرفتند خودروهایی را متناسب با نیازهای جستجوگران ماجرا در برف ایجاد کنند.

برای بزرگداشت مناسب این سالگرد، سه نسخه ویژه از اسنومبیل‌های برتر Polaris اعلام شد. تاکنون فقط یکی از آن‌ها، به نام ۲۰۲۵ Patriot 9R Switchback Assault 146 70th Anniversary Edition، رونمایی شده است.

این سواری به گونه‌ای طراحی شده است که یادآور خانواده XLT اسنومبیل‌هایی باشد که در دهه ۱۹۹۰ بر برف حکومت می‌کردند. هیچ تفاوت مکانیکی با نسخه استاندارد وجود ندارد – حتی موتور دو زمانه ۸۹۹cc پنهان شده در زیر بدنه آن یکسان است – اما نشانه‌های بصری کافی وجود دارد تا به همه اطلاع دهد که چقدر خاص است.

این خودرو دارای طرح رنگی بنفش و آبی روی مشکی است، با یک سپر سپر جلو مطابق رنگ و محافظ‌های دست RGB برای بازگرداندن حس و حال دهه ۱۹۹۰. Polaris نگفت که نسخه Anniversary Edition چقدر هزینه خواهد داشت (کتاب‌های سفارش در ۷ سپتامبر باز می‌شوند)، اما می‌دانیم که نسخه استاندارد در پیکربندی Indy سطح ورودی ۱۰،۴۹۹ دلار و برای بالاترین سطح Titan 15،۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

دو اسنومبیل باقیمانده در ماه سپتامبر در رویداد Hay Days در North Branch، مینه‌سوتا نمایش داده خواهند شد. هر سه آن‌ها در تعداد محدود در دسترس خواهند بود، اما مشخص نیست که چندتای آن‌ها ساخته خواهد شد.

گالری تصاویر

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×