جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » خداحافظی با کی‌پد معروف در فورد F-150 مدل ۲۰۲۵
خداحافظی با کی‌پد معروف در فورد F-150 مدل 2025

خداحافظی با کی‌پد معروف در فورد F-150 مدل ۲۰۲۵

۱۴۰۳-۰۶-۱۲ زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در مدل‌های F-150 سال 2025 دیگر کی‌پد معروف فورد به صورت کارخانه‌ای عرضه نمی‌شود، اما می‌توانید آن را با قیمت 455 دلار به عنوان یک وسیله جانبی از نمایندگی تهیه کنید.

به گزارش مجله ماشین، یکی از ویژگی‌های برجسته فورد در دهه‌های اخیر، سیستم ورودی کی‌پد محبوب آن بوده است. این سیستم با نام SecuriCode، به مالکان این امکان را می‌داد که بدون نیاز به کلید، تنها با وارد کردن یک کد، به خودروی خود دسترسی پیدا کنند.

اما فورد اخیراً به‌طور بی‌سروصدا این گزینه را از بسیاری از خودروهای خود حذف کرده است، از جمله مدل‌های Bronco Sport، Escape، Explorer و Maverick. حالا F-150 مدل ۲۰۲۵ نیز به این فهرست اضافه شده است. فورد دیگر SecuriCode را به‌عنوان تجهیزات استاندارد کارخانه‌ای در F-150 ارائه نخواهد کرد. این سیستم قبلاً در تمام مدل‌های F-150 به جز مدل XL استاندارد بود.

فورد این سیستم را به‌عنوان یک وسیله جانبی برای مدل‌های XLT، Tremor، Lariat، King Ranch، Platinum و Raptor مدل ۲۰۲۵ (و همچنین برای سایر مدل‌های فورد مذکور) ارائه می‌دهد. اما حالا در هر نسخه، این سیستم ۴۵۵ دلار هزینه اضافی خواهد داشت.

با توجه به اینکه بسیاری از خودروها به سیستم‌های هوشمند و ورودی بدون کلید روی آورده‌اند، حذف این سیستم ورودی نسبتاً قدیمی از سوی فورد چندان تعجب‌آور نیست. مدل F-150 سال ۲۰۲۵، مانند بسیاری از مدل‌های دیگر فورد، گزینه استفاده از گوشی به‌عنوان کلید را از طریق اپلیکیشن FordPass ارائه می‌دهد که به شما امکان دسترسی به خودروی خود را از طریق گوشی هوشمند می‌دهد.

خریداران لینکلن نیز خوشحال خواهند شد که بدانند SecuriCode همچنان به‌صورت استاندارد در چند مدل عرضه می‌شود. شاسی‌بلندهای Corsair و Aviator مدل ۲۰۲۵، بسته به نوع تریم، همچنان کی‌پد را به‌صورت کارخانه‌ای ارائه می‌دهند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×