پنجشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی جیلی مونجار ۲۰۲۵: با ظاهری تازه
جیلی مونجار ۲۰۲۵

معرفی جیلی مونجار ۲۰۲۵: با ظاهری تازه

۱۴۰۳-۰۶-۲۸ زمان مطالعه: 3 دقیقه 3

تصاویر جدیدترین مدل 2025 جیلی مونجار (که در چین با نام زینگ یوی L شناخته می‌شود) به تازگی منتشر شده است.

به گزارش مجله ماشین، جیلی مونجار ۲۰۲۵ شامل به‌روزرسانی‌هایی در جلوپنجره، لوگو و طراحی داخلی است. پیش‌سفارش‌ها از هم‌اکنون آغاز شده و قیمت تخمینی آن بین ۱۷۰,۰۰۰ تا ۱۸۰,۰۰۰ یوان (معادل ۲۴,۰۰۰ تا ۲۵,۵۰۰ دلار آمریکا) برآورد می‌شود. عرضه مدل ۲۰۲۵ جیلی مونجار L در تاریخ ۲۳ اکتبر برنامه‌ریزی شده است.

طراحی جیلی مونجار ۲۰۲۵

مدل جدید مونجار از جلوپنجره عمودی با میله‌های برجسته و لوگوی نقره‌ای جدید جیلی بهره می‌برد. شکل کلی چراغ‌های LED و جلوپنجره ورودی هوای سپر پایینی به‌طور عمده تغییر نکرده است. همچنین، این مدل به چرخ‌های ۲۰ اینچی چند پره جدید مجهز شده است. هنوز تأیید نشده که آیا این مدل به‌عنوان یک واریانت جدید عرضه می‌شود یا جایگزین مدل‌های موجود خواهد شد، اما احتمالاً مورد دوم صحیح است.

جیلی مونجار ۲۰۲۵
کابین جیلی مونجار ۲۰۲۵

پیشرانه جیلی مونجار ۲۰۲۵

جیلی مونجار در دو پیکربندی ارائه خواهد شد که هر دو به یک موتور ۲.۰TD پرقدرت با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته مجهز هستند. یکی از نسخه‌ها، نسخه دوچرخ “لانشینگ” و دیگری نسخه چهارچرخ “وانگ یوی” است. علاوه بر این، رنگ جدید “سبز سنگی” نیز به این مدل اضافه شده است، که مشابه رنگ موجود در جیلی پریفیس (زینگ روی) است.

مدل ۲۰۲۵ همچنان به سیستم نمایش سه صفحه‌ای شامل پانل ابزار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر کنترل مرکزی و صفحه‌نمایش سرگرمی مسافران ادامه خواهد داد. مدل‌های بالارده همچنین شامل نمایشگر سرپایی AR می‌شوند. تغییرات بیشتری هنوز اعلام نشده است.

جیلی مونجار ۲۰۲۵
جیلی مونجار ۲۰۲۵

مدل فعلی جیلی مونجار به موتور چهار سیلندر ۲.۰TD مجهز است. نسخه EVO این موتور ۱۶۰ کیلووات قدرت و ۳۲۵ نیوتن‌متر گشتاور اوج تولید می‌کند و با یک گیربکس دوکلاچ ۷ سرعته ترکیب شده است. نسخه پرقدرت‌تر ۱۷۵ کیلووات و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد و با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته جفت می‌شود. نسخه بالارده همچنین دارای سیستم چهارچرخ متحرک تطبیقی است.

جیلی مونجار به‌عنوان یک SUV کامپکت شناخته می‌شود و در شش ماه گذشته، فروش ۹۰,۶۴۶ واحدی را ثبت کرده است که آن را در رتبه ششم در بخش SUV کامپکت داخلی قرار داده است. این مدل با SUVهای بنزینی هم‌قیمت مانند هوندا CR-V و تویوتا راوفور، و همچنین هیبریدهای قابل شارژ مانند BYD Song Plus DM و Song Pro DM رقابت می‌کند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×