یکشنبه , ۱ مهر ۱۴۰۳
» تازه‌ها و اخبار » فولکس‌واگن چین را ترک می‌کند؟
فولکس‌واگن چین را ترک می‌کند؟

فولکس‌واگن چین را ترک می‌کند؟

۱۴۰۳-۰۷-۰۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سایک فولکس واگن در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر تعطیلی کارخانه خود در نانجینگ، روز شنبه اعلام کرد که تعدیل ظرفیت تولید "عادی و ضروری" است. این خبر را رسانه چینی یی‌کای منتشر کرده است.

به گزارش مجله ماشین، فولکس‌واگن آلمان قصد دارد تولید در یکی از کارخانه‌های خودروسازی با موتور احتراقی در چین را متوقف کند. این اقدام نشانه‌ای از تلاش خودروسازان برای مدیریت مازاد ظرفیت در بزرگترین بازار خودرو جهان است.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که این شرکت سهامی مشترک بین فولکس‌واگن و شریک چینی آن، سایک موتور، کارخانه نانجینگ را تعطیل خواهد کرد، با این حال فردی مطلع از این موضوع به رویترز گفت که شرکت هنوز در مورد فروش یا تعطیلی کارخانه تصمیم نگرفته است.

هنگامی که روز شنبه از سایک فولکس‌واگن در مورد برنامه‌های تعطیلی کارخانه نانجینگ سؤال شد، این شرکت به یی‌کای گفت: بر اساس برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت و واکنش به روند بازار، تعدیل ظرفیت تولید توسط شرکت رفتاری عادی و ضروری در تجارت است.

یی‌کای به نقل از سایک فولکس‌واگن اعلام کرد که تولید در کارخانه نانجینگ همچنان به صورت عادی ادامه دارد، اما با توجه به اینکه این شرکت قصد دارد محصولات جدیدی از جمله خودروهای بنزینی و برقی را در آینده تولید کند، نیاز به تعدیل ظرفیت تولید خود بر اساس آن دارد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×