جمعه , ۶ مهر ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۳: بزرگترین رویداد خودرویی پاییز
نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۳

نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۳: بزرگترین رویداد خودرویی پاییز

۱۴۰۳-۰۷-۰۴

به گزارش خبرنگار مجله ماشین، نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۳ (هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو اصفهان) در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد. این رویداد مهم خودرویی که به یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خودرو در کشور تبدیل شده است، امسال نیز با استقبال گسترده خودروسازان و واردکنندگان روبرو خواهد شد.

 اگر محتوای نمایشگاه با نمایشگاه‌های قبلی تفاوت چندانی نداشته باشد، می‌تواند باعث کاهش جذابیت آن برای بازدیدکنندگان شود. با توجه به موقعیت استراتژیک اصفهان و آزادسازی واردات خودرو، انتظار می‌رود در این نمایشگاه شاهد تنوع گسترده‌ای از خودروهای سواری، شاسی‌بلند، کراس‌اوور و همچنین خودروهای تجاری و سنگین باشیم. بسیاری از خودروسازان داخلی و خارجی که در نمایشگاه‌های قبلی حضور پررنگی داشتند، در این دوره نیز محصولات جدید و روزآمد خود را به نمایش خواهند گذاشت.

یکی از مشکلات رایج در نمایشگاه‌های بزرگ، ترافیک سنگین و کمبود فضای پارکینگ است. اگر برگزارکنندگان برای مدیریت ترافیک و فراهم کردن پارکینگ کافی برنامه‌ریزی دقیق نداشته باشند، بازدیدکنندگان با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

جدول زمان‌بندی و محل برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۳

عنوانمشخصات
نام نمایشگاههجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو اصفهان
تاریخ برگزاری۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۳
محل برگزاریمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان
آدرس نمایشگاهاصفهان، بزرگراه کمربندی شرق اصفهان / دسترسی از داخل شهر: پل غدیر، به سمت پل شهرستان و پس از آن به سمت روشن دشت

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×