جمعه , ۶ مهر ۱۴۰۳
» تازه‌ها و اخبار » معرفی نیو استار ۰۰۱: عضو جدیدی در کراس‌اوورهای روسیه
نیو استار 001

معرفی نیو استار ۰۰۱: عضو جدیدی در کراس‌اوورهای روسیه

۱۴۰۳-۰۷-۰۵ زمان مطالعه: 3 دقیقه 4

به گزارش مجله ماشین، فروش کراس‌اوور نیو استار ۰۰۱ که پیش‌تر با نام Geely Tugella معرفی شده بود، در روسیه آغاز شده است. این خودرو جدید از برند چینی Knewstar در سه نسخه مختلف به نام‌های Luxury، Flagship و Flagship Sport عرضه می‌شود و قیمت‌ها اعلام شده است.

برند Knewstar به‌طور خاص برای بازار روسیه ایجاد شده و قرار است مدل‌های کمی تغییر شکل یافته از برند Geely را تحت این نام به فروش برساند. شرکت «سلاوا موتورز روس» به‌عنوان توزیع‌کننده انحصاری Knewstar در روسیه معرفی شده است. این شرکت همچنین خودروهای برند بلاروسی Belgee را که مدل‌های بیج‌مهندسی‌شده Geely هستند، به روسیه وارد می‌کند.

نیو استار 001
نمای عقب نیو استار ۰۰۱

مدل نیو استار۰۰۱ که نخستین محصول این برند در بازار روسیه است، به‌تازگی به‌عنوان یک کراس‌اوور کوپه معرفی شده و قبلاً با نام Geely Tugella عرضه می‌شد. اکنون این مدل در نمایشگاه‌های رسمی فروش خودرو در روسیه در دسترس قرار دارد.

تمام نسخه‌ها به‌طور کامل با پکیج «زمستانی» تجهیز شده‌اند که شامل گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، گرمایش شیشه جلو و نازل‌های شست‌وشو، گرمکن فرمان و آینه‌های بیرونی می‌شود. این آینه‌ها همچنین به قابلیت تاشو برقی و تنظیم برقی مجهز هستند.

نیو استار 001
فضای داخلی نیو استار ۰۰۱

مدل پایه نیو استار۰۰۱ به‌دنبال مجهز بودن به رینگ‌های ۱۹ اینچی، سقف پانوراما با روزنه، چراغ‌های LED کامل و نورپردازی در اطراف درها است. در داخل کابین، امکاناتی چون فرمان و صندلی‌های چرمی، سقف مشکی، نورپردازی محیطی و تنظیم برقی صندلی‌های جلو در شش جهت وجود دارد.

این کراس‌اوور همچنین دارای تنظیم ارتفاع و عمق فرمان، سیستم دسترسی بدون کلید، دکمه استارت، برقی درب صندوق عقب، حسگرهای باران و نور، حسگرهای پارک جلو و عقب، دوربین‌های دید ۳۶۰ درجه و کروز کنترل با محدودکننده سرعت است. مدل پایه دارای نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و صفحه لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی با اندازه مشابه است.

نیو استار 001
نمای جانبی نیو استار ۰۰۱

نسخه متوسط این مدل با رینگ‌های ۲۰ اینچی، نورپردازی دستگیره‌های درب و پوشش ترکیبی صندلی‌ها (چرم طبیعی و جیر) متمایز می‌شود. از دیگر امکانات این نسخه می‌توان به آینه داخلی با قابلیت خودکار تیره شدن، تنظیمات تهویه صندلی‌های جلو و ویژگی حافظه برای صندلی راننده اشاره کرد.

در نهایت، نسخه Flagship Sport که بالاترین سطح این مدل است، تنها با رینگ‌های ۲۰ اینچی سیاه و موتور بنزینی توربوشارژ ۲.۰ لیتری با قدرت ۲۳۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر عرضه می‌شود. این نسخه دارای قیمت پیشنهادی ۴,۱۲۵,۹۹۰ روبل است.

جدول مشخصات نیو استار ۰۰۱

ویژگیمشخصات
مدلKnewstar 001
نسخه‌هاLuxury, Flagship, Flagship Sport
موتوربنزینی توربوشارژ ۲.۰ لیتری
قدرت موتور۲۳۸ اسب بخار (Flagship Sport) / ۲۰۰ اسب بخار (Luxury و Flagship)
گشتاور۳۵۰ نیوتن‌متر (Flagship Sport) / ۳۲۵ نیوتن‌متر (Luxury و Flagship)
جعبه‌دندههشت‌سرعته اتوماتیک
نوع دیفرانسیلتمام‌چرخ (AWD)
رینگ‌ها۱۹ اینچ (Luxury) / ۲۰ اینچ (Flagship و Flagship Sport)
تجهیزات داخلی– فرمان و صندلی‌های چرمی
– سقف پانوراما
– نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی
– نورپردازی محیطی
امکانات رفاهی– گرمکن صندلی‌های جلو و عقب
– سیستم دسترسی بدون کلید
– حسگرهای باران و نور
– دوربین ۳۶۰ درجه
قیمت (روبل)– Luxury: قیمت مشخص نیست
– Flagship: ۴,۰۲۵,۹۹۰
– Flagship Sport: ۴,۱۲۵,۹۹۰

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×