سه شنبه , ۱ آبان ۱۴۰۳
چری فالوین A9

معرفی چری فالوین A9: سدان پلاگین هیبریدی جدید

۱۴۰۳-۰۷-۲۱ زمان مطالعه: 3 دقیقه

چری اخیرا تصاویری از رنگ‌های بدنه سدان پلاگین هیبریدی فالوینA9 خود را منتشر کرد. این خودرو در نه رنگ مختلف ارائه خواهد شد: سبز Wonderland، سفید Snow Ridge، آبی Bibo، بنفش Ningye، آبی Xuanye، قرمز Danfeng، سبز Cuizhu، مشکی Moshi و سبز Tanhai. انتظار می‌رود که فالوینA9 در اوایل سال 2025 به تولید انبوه برسد.

به گزارش مجله ماشین، فالوین در چین با نام فنگ‌یون شناخته می‌شود، که یک سری خودروهای انرژی جدید تحت برند چری است. از زمان عرضه این سری در اواخر سال ۲۰۲۳، فالوینچهار مدل را در کمتر از یک سال معرفی کرده است، که شامل هر دو SUV و سدان، یعنی T10، T9، T6 و A8 می‌شود. همه این مدل‌ها پلاگین هیبریدی هستند. یائو فئی، معاون مدیر کل بازاریابی چری، اعلام کرد که هدف فروش فالوین در سال ۲۰۲۴، ۲۰۰،۰۰۰ دستگاه است.

چری فالوین A9
رنگبندی چری فالوین A9

فالوین A9 در سپتامبر ۲۰۲۳ رونمایی شد و سپس در چندین نمایشگاه خودرو در چین حضور یافت. بر اساس نامگذاری مدل، انتظار می‌رود که فالوین A9 نسبت به فالوین A8 از موقعیت بالاتری برخوردار باشد و قیمت پایه آن احتمالا حدود ۲۵۰،۰۰۰ یوان (۳۵،۴۰۰ دلار) خواهد بود. شایان ذکر است که این خودرو با سیستم کمک رانندگی L3+ مجهز خواهد شد و چری همچنین اعلام کرد که طول بدنه آن نزدیک به پنج متر و فاصله بین محورها آن نزدیک به سه متر است.

از نظر ظاهری، فالوین A9 از یک جلوپنجره بسته استفاده می‌کند که با عناصر نورپردازی ماتریسی و یک جلوپنجره سه مرحله‌ای در پایین تزئین شده است.

چری فالوین A9
نمای عقب چری فالوین A9

قسمت عقب دارای یک گروه چراغ‌های عقب به سبک تمام عرض و یک باله برقی است که باعث افزایش اسپورت بودن خودرو می‌شود. لوگوی پلاگین هیبریدی C-DM در گوشه پایین سمت چپ قرار دارد. رینگ‌های چند پره و دستگیره‌های نیمه مخفی درها نیز وجود دارد.

علاوه بر این، در قسمت پایین درب جلو لوگوی AWD وجود دارد که نشان دهنده وضعیت چهارچرخ محرک فالوین A9 است.

همچنین، قدرت این خودرو از سیستم فوق هیبریدی C-DM چری تامین می‌شود که شامل یک موتور ۱.۵T و موتورهای الکتریکی است. برد الکتریکی آن ۲۰۰ کیلومتر و برد ترکیبی با یک باک کامل و شارژ کامل ۱۴۰۰ کیلومتر است (با فرض شرایط CLTC). سایر پارامترهای دقیق هنوز اعلام نشده است. منتظر بمانید!

جدول مشخصات چری فالوین A9

مشخصهمقدار
نوع خودروسدان پلاگین هیبریدی
موتور۱.۵T بنزینی
سیستم محرکچهارچرخ محرک (AWD)
باتریپلاگین هیبریدی
برد الکتریکی۲۰۰ کیلومتر
برد ترکیبی۱۴۰۰ کیلومتر
سیستم کمک رانندگیL3+
طولحدود ۵ متر
فاصله بین محورهاحدود ۳ متر
قیمت پایه (برآورد)حدود ۲۵۰،۰۰۰ یوان (۳۵،۴۰۰ دلار)

گالری تصاویر چری فالوین A9

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×