چهارشنبه , ۲۵ مهر ۱۴۰۳
نمایشگاه صنعت خودرو زنجان 1403

نمایشگاه صنعت خودرو زنجان ۱۴۰۳: زنجان در آغوش خودرو

۱۴۰۳-۰۷-۲۵ زمان مطالعه: 2 دقیقه

چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و قطعات یدکی با استقبال گسترده فعالان این صنعت، عصر سه‌شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مجله ماشین، این رویداد مهم صنعتی که با رشد چشمگیر ۱۰۰ درصدی نسبت به دوره‌های گذشته برگزار می‌شود، فرصتی استثنایی برای نمایش آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور، معرفی محصولات جدید و ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و مصرف‌کنندگان فراهم کرده است.

زمان و محل برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو زنجان ۱۴۰۳

عنوانجزئیات
زمان بازدید۲۴ لغایت ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳
ساعت بازدیداز ساعت ۱۵ تا ۲۱
مکان بازدیدایران / زنجان، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان

رضا قندیلی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه، با تاکید بر اهمیت این رویداد در توسعه صنعت خودرو کشور، گفت: «این نمایشگاه نه تنها فضایی برای معرفی محصولات جدید است، بلکه بستری مناسب برای تبادل دانش و فناوری‌های نوین در حوزه خودرو و قطعات یدکی نیز محسوب می‌شود.»

وی افزود: حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه نشان از توجه روزافزون به نوآوری و فناوری‌های نوین در صنعت خودروسازی کشور دارد.

شایان ذکر است، در این نمایشگاه، شرکت‌های خودروسازی مطرحی همچون کرمان موتور، مدیران خودرو و کرمان دیزل به همراه تولیدکنندگان قطعات یدکی از سراسر کشور حضور دارند. همچنین، آخرین مدل‌های خودروهای داخلی و خارجی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه صنعت خودرو زنجان 1403
پوستر نمایشگاه صنعت خودرو زنجان ۱۴۰۳

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×