جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و تیزری را با مضمون هک شدن توسط دی در شبکه های اجتماعی‌اش منتشر کردند
deehackedbmw

ب‌ام‌و تیزری را با مضمون هک شدن توسط دی در شبکه های اجتماعی‌اش منتشر کردند

۱۴۰۱-۰۹-۲۳ زمان مطالعه: 2 دقیقه

دی حساب‌های شبکه‌های اجتماعی ب‌ام‌و را برای معرفی خود تصاحب کرده است و یک وب‌سایت رسمی برای به ‌اطلاع رسانی های بعدی خود اعلام کرده است.

مجله ماشین – دی چیست؟ این سوالی است که توسط افرادی که ب‌ام‌و را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می کنند می پرسند، زیرا ظاهراً Dee حضور آنلاین این شرکت را به دست گرفته است. در ساعات اولیه ۱۳ دسامبر آغاز شد و پس از چندین پست در چندین کانال اجتماعی ب‌ام‌و ، تنها چیزی که می توانیم با اطمینان بگوییم این است که دی مودب به نظر می رسد.

همچنین می توانیم به شما بگوییم که این نوعی کمپین رسمی تبلیغاتی برای ب‌ام‌و است. در ابتدا، بیش از چند نفر تعجب کردند که آیا برند آلمانی واقعاً هک شده است. فرماندهی چندین کانال رسانه های اجتماعی به طور همزمان کار دشواری است، اما برای از بین بردن همه تردیدها، ب‌ام‌و یک صفحه وب رسمی Dee دارد که شامل دعوت نامه برای اشتراک برای به اطلاع رسانی های بیشتر است.

ب‌ام‌و در حال حاضر هیچ پاسخ قطعی در این مورد اعلام نکرده است، ولی ما احتمال میدهیم با توجه به لحن صدایی که در پست ها استفاده شده است و نظریه غالب در میان نظر دهندگان، نوعی مجموعه نرم افزاری جدید کمک راننده با صدای فعال است. دی همچنین چند سوال کنجکاو می پرسد، مانند سلام، کسی آنجاست؟ و چگونه این چیز را رانندگی کنم؟ همچنین اولین پست اجتماعی وجود دارد که اعلام می کند من اکنون مسئولیت را بر عهده می گیرم، که می تواند اشاره ای به سیستم رانندگی بدون دخالت دست داشته باشد.

تئوری دیگر این است که دی نوعی سرویس جدید اشتراک ب‌ام‌و است. حقیقت را بگوییم، با توجه به روند اخیر ب‌ام‌و در دسترسی به گزینه‌های مختلف خودرو با هزینه اشتراک ماهانه، ما گمان می‌کنیم که بسیاری از نظر دهندگان که چنین چیزهایی را آنلاین می‌گویند، گستاخ هستند. با توجه به اینکه یکی از پست‌های تیزر اینستاگرام دی به طور خاص به iX و i7 اشاره می‌کند، یک سرویس اشتراک ویژه برای خودروهای برقی ب‌ام‌و می‌تواند با این نظریه مطابقت داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که اینها فقط تئوری هستند، اما وب سایت ب‌ام‌و یک سرنخ نهایی را ارائه می دهد. URL صفحه وب ویژه به  nextgen2023 اشاره می‌کند بنابراین حداقل باید زودتر پاسخ‌هایی داشته باشیم. با نزدیک شدن به نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES)، این مکان می‌تواند مکانی ایده‌آل برای ب‌ام‌و باشد تا برخی از فناوری‌های نسل بعدی را به جهان نشان دهد.

نظر شما چیست؟ در پایین دیدگاهتان را وارد کنید و بگویید هدف ب‌ام‌و از این کمپین چیست.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×