راهاندازی صفحه رسمی مدیریت رضایت مشتریان ایرانخودرو در اینستاگرام
به گزارش مجله ماشین، شرکت ایرانخودرو در راستای راهبرد کلان خود برای تمرکز بیشتر بر انتظارات و جلب رضایت مصرفکنندگان، از راهاندازی صفحه رسمی و اختصاصی مرکز مدیریت رضایت و خشنودی مشتریان (CHC) در پلتفرم اینستاگرام خبر داد. هدف از این اقدام، برقراری یک کانال ارتباطی مستقیم، دوسویه و بدون واسطه با خریداران محصولات این شرکت است.
مزدک زرینبخش، مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایرانخودرو، که در حاشیه نمایشگاه اصفهان این خبر را اعلام کرد، تاکید نمود که جلب رضایت مشتریان، اولویت نخست و راهبرد اصلی شرکت است و تمامی توان ایرانخودرو برای تحقق آن به کار گرفته خواهد شد.
وی ایجاد این بستر را حرکتی مهم برای تعمیق ارتباط با مخاطبان دانست و خاطرنشان کرد: این صفحه با شناسه chc.ikco در اینستاگرام، فضایی را فراهم میکند تا شرکت بتواند به صورت سریع و به موقع به تمامی سوالات، پیامها و انتقادات مشتریان گرامی پاسخ دهد.
مدیر مرکز CHC با اشاره به نقش پررنگ شبکههای اجتماعی در تعاملات امروزی، هدف از این کانال ویژه را تسهیل دسترسی مشتریان و تسریع فرآیند پاسخگویی عنوان کرد.
این اقدام نشاندهنده تغییر نگرش ایرانخودرو و عزم جدی آن برای حضور فعال در بسترهایی است که مشتریان در آنجا حضور دارند. به گفته زرینبخش، مأموریت اصلی مرکز CHC، تقویت یک ارتباط مستقیم، شفاف و صمیمانه با خریداران است تا با بهبود مستمر تجربه مشتری از خرید و استفاده محصولات، گامی بلند در مسیر تحقق کامل رضایت مشتری برداشته شود.


