پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ممکن است به زودی نام مدل گلف را در یک مدل برقی ببینیم
volkswagen-id.4-gtx-2021

ممکن است به زودی نام مدل گلف را در یک مدل برقی ببینیم

۱۴۰۱-۱۱-۲۷

فولکس واگن می‌خواهد به جای ID.2 از نام Golf استفاده کند!

 

به گزارش مجله ماشین، به منظور بهبود فروش گلف، فولکس‌واگن عملیات بازسازی گلف را که اکنون در نسل هشتم خود قرار دارد، در سال ۲۰۲۴ ترتیب خواهد داد. این تغییرات شامل تغییرات اساسی به خصوص در فضای داخلی خودرو خواهد بود، اما آلمانی ها همچنان در حال کار بر روی چگونگی تبدیل نام محبوب گلف به یک مدل الکتریکی هستند.

اولین مدلی که در معماری MEB-Plus الکتریکی و دیفرانسیل جلو این برند در سال ۲۰۲۵ تولید می شود، به احتمال زیاد ID.2 خواهد بود، اما بر اساس برخی شایعات، نام ID.2 ممکن است با گلف جایگزین شود.

فولکس واگن گلف ۱۴ سال است که در صدر جدول فروش در اروپا بوده است. وقتی به داده های سال ۲۰۲۲ نگاه می کنیم، می بینیم که گلف حتی یکی از سه خودروی پرفروش اروپا نیست. در سال ۲۰۲۲، پرفروش‌ترین مدل در اروپا، مدل ۲۰۸ کامپکت پژو در سگمنت B بود. دومین مدل پرفروش سال گذشته، مدل مقرون به صرفه داچیا، ساندرو بود، در حالی که یک مدل دیگر فولکس واگن به جز گلف، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. آن مدل B-SUV VW، T-Roc بود.

به منظور بهبود فروش گلف، فولکس‌واگن عملیات بازسازی گلف را که اکنون در نسل هشتم خود قرار دارد، در سال ۲۰۲۴ ترتیب خواهد داد. این تغییرات شامل تغییرات اساسی به خصوص در فضای داخلی خودرو خواهد بود، اما آلمانی ها همچنان در حال کار بر روی چگونگی تبدیل نام محبوب گلف به یک مدل الکتریکی هستند.

اولین مدلی که در معماری MEB-Plus الکتریکی و دیفرانسیل جلو این برند در سال ۲۰۲۵ تولید می شود، به احتمال زیاد ID.2 خواهد بود، اما بر اساس برخی شایعات، نام ID.2 ممکن است با گلف جایگزین شود.

وقتی صحبت از ابعاد به میان می‌آید، گفته می‌شود که این مدل از پولو بلندتر اما از گلف کوتاه‌تر است. وقتی به وزن نگاه می کنیم، عنوان می شود که این مدل طبق شایعات ۱۶۰۰ یا ۱۷۰۰ کیلوگرم وزن خواهد داشت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×