بوگاتی از مترولوژیست برای اندازه گیری های دقیق استفاده می کند
به گزارش مجله ماشین، خودروساز فرانسوی بوگاتی به عنوان برندی ظاهر می شود که به راحتی خود را از دیگر سازندگان خودروهای اسپرت متمایز می کند. با خودروهای انقلابی و لوکس منحصر به فرد خود توانسته توجه مشتریان را به خود جلب کند. در این زمینه نباید در تولیدات کوچکترین اشتباهی رخ داد. برای این کار یک مترولوژیست در شرکت کار می کند.
با توجه به خدمات ملی شغلی بریتانیا، مترولوژیست ها معمولاً از اندازه گیری های بسیار دقیق در علم و صنعت استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که فرآیندها و محصولات با استانداردهای بالا مطابقت دارند. به این ترتیب از هرگونه اشتباه جلوگیری می کنند. در سازنده فرانسوی، Gregoire هالر-مایر مسئولیت اندازه گیری و تجزیه و تحلیل قطعات را بر عهده دارد.
همراه با تجزیه و تحلیل، Meyer به قطعات کمک می کند تا در هر خودرویی که بوگاتی تولید می کند، به طور بهینه قرار گیرند. به این ترتیب، هدف آن این است که هر بوگاتی که کارخانه را ترک می کند، به کمال رسیده و بهترین عملکرد را داشته باشد.
مترولوژی بوگاتی از اسکنرهای سه بعدی مدرن با دقت ۰.۰۰۵ میلی متر در کنار ابزارهای معمولی استفاده می کند. به لطف جدیدترین و پیشرفته ترین نرم افزارهای حرفه ای می توان تحلیل های زیادی را انجام داد. هنگامی که هالر-مایر قطعه ای را پیدا می کند که الزامات تجهیزات را برآورده نمی کند، تجزیه و تحلیل عمیق تری را برای یافتن منبع مشکل انجام می دهد.
پس از شناسایی مشکل، با همکاری نزدیک با مهندسان و صنعتگران بوگاتی شروع به کار می کند و سپس برای هر مورد خاص طراحی هایی انجام می شود. همچنین با برندهای عرضه کننده مذاکره می کند و معاملات آنها را انجام می دهد. به این ترتیب بوگاتی ها بدون هیچ مشکلی به صاحبان خود می رسند.