مجله ماشین | ۴۹ | مهر ۱۳۶۲
انقلاب فرهنگی و استقلال صنعتی صفحه ۲
پنجمین سال انتشار ”مجله ماشین“ صفحه ۳
شکاری جنگندهی ”ساب“ صفحه ۴
یک اتومبیل اسپرت با مهندسی پیشرفته صفحه ۵
چاه هوایی چیست و چگونه بوجود میآید صفحه ۸
اتومبیل جدیدی از کارخانه ”نیسان“ صفحه ۱۰
تحلیلی بر فعالیتهای فضایی ده ساله شوروی صفحه ۱۲
تیغههای توربین ضربهای و عکسالعملی موتورجت صفحه ۱۸
آزمایش خطرناک برای کنترل مرغوبیت هواپیما صفحه ۲۱
اجزاء تشکیل دهندهی ”کایت“ و آموزش ”بادبادک سواری“ صفحه ۲۲
دوچرخهی نوظهور برای تمام افراد خانواده صفحه ۲۷
خصوصیات فنی و ایمنی اتومبیل ”رولزرویس“ صفحه ۲۸
نکات دانستنی درباره اتومبیل ”روور“ صفحه ۲۹
از اتومبیل ”ساب“ چه میدانید؟ صفحه ۳۰
تکنیک ساخت بدنهی هواپیما صفحه ۳۲
کاربرد هواپیماهای مافربری ”ایلیوشین“ صفحه ۳۵
طریقهی پیاده کردن ”موتور“ از شاسی اتومبیل صفحه ۳۷
هلیکوپتر ”سیکورسکی“ از دید یک خلبان با تجربه صفحه ۴۳
بنزین و مخلوط هوا و سوخت در موتورهای پیستونی صفحه ۴۷
یک خلبان شجاع ۳۵۲ هواپیمای جنگی دشمن را سرنگون کرد صفحه ۵۰
سیستم فنربندی کادیلاک جدید صفحه ۵۳
نشاندهندهی فشار روغن موتور صفحه ۵۵
آموزش ساخت هواپیمای ”مدل“ صفحه ۵۷
جدول علمی، فنی، تخصصی صفحه ۶۲
آشنایی با صنایع هواپیماسازی هندوستان صفحه ۶۴
هواپیمای جدید حمل و نقل روسی صفحه ۶۶
آشنایی با سیستمهای تک فنری چرخ عقب موتورسیکلت صفحه ۶۷
نگرشی تازه بر تحقیقات فضائی ۲۵ ساله ”ناسا“ صفحه ۷۲
تشکیل امواج ضربهای روی مقاطع آیرودینامیکی صفحه ۷۶
طرحهای ابتکاری اتومبیل در نمایشگاه ”تورینو“ صفحه ۷۹
پاسخ به نامهها و پیشنهادات خوانندگان صفحه ۸۲
بزرگترین و سریعترین موتورسیکلت ”توربو“ صفحه ۸۸
هلیکوپتر ”هیوز ۵۰۰ امدیدیفندر“ صفحه ۹۲
هشتمین ماموریت ”چلنجر“ صفحه ۹۶
مبدل ولتاژ برای اتومبیل صفحه ۹۸
معرفی کیت و کتب الکترونیکی صفحه ۱۰۲
رقابت کارخانههای اتومبیلسازی باری ازدیاد تولید و تصاحب بازارهای بینالمللی صفحه ۱۰۵
قدیمیترین زیردریایی جهان صفحه ۱۱۰
مسابقات موتورسیکلترانی-نتایج گراندپری ۸۳ صفحه ۱۱۱