دوشنبه , ۱۶ مهر ۱۴۰۳
مجله ماشین | ۲51 | آذر ۱۳۸2

مجله ماشین | ۲۵۱ | آذر ۱۳۸۲

۱۴۰۱-۰۶-۰۹

شماره پیاپی ۲۵۱
دو صد گفته چون نیم کردار نیست صفحه ۴
یک گزارش تحقیقی درباره سوخت های جایگزین صفحه ۵
نخستین آزمایش رانندگی با نسل جدید ب ام و سری ۵ صفحه ۶
کادیلاک و مدلهای آینده صفحه ۹
مشخصات فنی پورشه کاررا جی تی ۲۰۰۴ صفحه ۱۰
لامبورگینی گالاردو بچه گاو وحشی زردا صفحه ۱۴
فولکس واگن و مدل مفهومی کانسپت – آر صفحه ۱۹
چالنجر روتاتور گرانترین جرثقیل متحرک جهان صفحه ۲۰
تویوتا لندکروز، هیوندای تراکن، کیاسورنتو و میتسوبیشی پاجرو صفحه ۲۳
اتومبیل ابتکاری پراید آموزشی بدون بدنه ساخته شد صفحه ۲۸
دوکاتی مالتی استردا، موتور سیکلت همه جارو صفحه ۳۰
لزوم توجه بیشتر به ایمنی در ساخت و نگهداری از جاده ها و خیابانها صفحه ۳۲
روش شناسایی اندازه و کدهای مندرج روی تایرها صفحه ۳۴
تویوتای لوبیا، تویوتای قوطی! سایون XA و XB مدل ۲۰۰۴ صفحه ۳۶
تازه های جهان صنعت صفحه ۳۹
ب ام و M5 جدید قدرت نمایی می کند! صفحه ۴۳
مقایسه فنی پژوه ۳۰۷ XR و رنو مگان II صفحه ۴۶
کادیلاک XLR روبروی مرسدس SL500 و لکسس SC430 صفحه ۵۵
خودروهای برتر سال از نگاهی دیگر صفحه ۵۸
بازگشت ب ام و سری ۶ صفحه ۶۱
مزایای موتورهای بنزینی انژکتوری صفحه ۶۲
قدرت ۱۲، آزمایش مقایسه ای مرسدس S600 و ب ام و ۷۶۰ Li صفحه ۶۷
تازه های جهان تیونینگ صفحه ۷۱
مرسدس اس کلاس سوپر سونیک صفحه ۷۴
محرمانه ترین پروژه های هواپیمایی جهان صفحه ۷۶
پاسخ به نامه ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۸۰
آستون مارتین DB9 جانشینی شایسته برای مدل DB7 صفحه ۸۴
تازه های جهان تکنولوژی صفحه ۸۶
آزمایش فنی هوندا آکورد، تویوتا اونسیس، مزدا ۶ و نیسان پریمرا صفحه ۸۹
اینجا دبی است! تحلیلی بر ورود اتومبیل های ترانزیت به کشور صفحه ۹۳
نوآوری های جهان اتومبیل صفحه ۹۶

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×