مجله ماشین | ۳۳۱ | مرداد ۱۳۸۹
شماره پیاپی ۳۳۱
هشدار نسبت به افزایش مصرف و تحریم اقتصادی صفحه ۴
افزایش سبکی! در اتومبیل صفحه ۵
«فراری کالیفرنیا» توسط نویسنده «مجلّه ماشین» آزمایش شد صفحه ۸
تجربه رانندگی با نسل جدید مزدا ۳ صفحه ۱۲
۴۲ هزار کیلومتر با رنو مگان اتوماتیک صفحه ۱۸
آزمایش رانندگی با «اپل مریوا» ک صفحه ۲۰
«نیسان ماکسیما» ۲۰۱۰، آزمایش و بررسی فنی صفحه ۲۲
آزمایش قدرتمندترین بامو X6 کشور صفحه ۲۶
شرحی بر اتومبیل کلاسیک و معنای کلاسیک بودن صفحه ۳۰
«بلو-ویل»، هیوندایی کوچک و کممصرف صفحه ۳۲
اشکودا یتی ۴×۴ – مدل ۲۰۱۱ صفحه ۳۴
شاسی اتومبیل و تأثیر آن در رانندگی صفحه ۳۶
معرفی یک اتومبیل جدید از کمپانی رنو صفحه ۳۸
درباره «هیوندای i30) بیشتر بدانید صفحه ۴۰
معرفی اتومبیلهای کلاسیک کشور، «فیات اسپایدر آبارت ۱۲۴» صفحه ۴۲
«بنتلی مولسان» جانشین شایسته نیاکان صفحه ۴۶
جمعه بازار خودرویی! صفحه ۴۸
«داچیا داستر» و فرصت خودنمایی دیگر صفحه ۵۰
فنآوریهای برتر برای موتورهای درونسوز آینده صفحه ۵۵
نسل نو هیوندای ورنا و آوانته رونمایی شدند صفحه ۶۰
آزمون رانندگی هامر H2 در تپههای اطراف تهران صفحه ۶۲
از خلیج فارس تا زاینده رود با «کشنده رنو پریمیوم ۴۴۰» صفحه ۶۶
موتورسواری و نهایت هیجان صفحه ۷۰
داستان خواندنی «شورولت ایمپالا» از ابتدا تا مدل ۲۰۱۱ صفحه ۷۲
«پراید ۱۳۲» جشنوارهای از خطوط صفحه ۷۶
تجربه رانندگی با اتومبیل «شوالیه – MG 550» صفحه ۷۸
«سوبارو سامبار»، غریبه کوچک صفحه ۸۲
سرگذشت تولید اتومبیلهای آف-رود صفحه ۸۴
تولید مجدد «آلفارومئو TZ» صفحه ۸۸
جعبه دنده از چه زمان روی اتومبیلها قرار گرفت؟ صفحه ۹۰
پاسخ به نامهها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۹۲
یک گزارش متفاوت از «کرایسلر ۳۰۰» در اهواز صفحه ۹۴
موتور اسپرت صفحه ۹۸
گزارشی کوتاه از دو رویداد کلاسیکی درکشور صفحه ۱۰۲
«تاپ خودرو»، فرصتی سوخته برای پیشرفت صنعت خودروسازی کشور صفحه ۱۰۴
سلاطین G پاور! صفحه ۱۱۰
راهنمای کاربردی خرید رینگ و لاستیک اتومبیل صفحه ۱۱۲
یک روز در آکادمی پیشرفته رانندگی AMG در پیست ایمولا صفحه ۱۱۶
این یا اون؟ تویوتا یاریس یا آوانته؟ صفحه ۱۱۸