مجله ماشین | ۳۳۴ | آبان ۱۳۸۹
شماره پیاپی ۳۳۴
نواقص فنی کامیونهای «هوو» موجب فجایع انسانی میشود صفحه ۴
نشانههای پایان بحران در پاریس صفحه ۵
آزمایش مرسدسبنز E350 کوپه صفحه ۶
موزه بازی! صفحه ۱۰
تجربه رانندگی با اتومبیل «کیا سورنتو» – ۲۰۱۰ صفحه ۱۲
آزمایش رانندگی با اتومبیل میتسوبیشی ASX صفحه ۱۴
قابل توجه خریداران اتومبیلهای «مرسدسبنز» و «بامو» مدل بالا صفحه ۱۹
برنامههای ساب برای تولید یک اتومبیل کوچک با طراحی قدیمی صفحه ۲۰
تجربه رانندگی با «هیوندای جنسیس» سدان V6 صفحه ۲۲
«شورولت مالیبو»، یک سدان خانوادگی اندازه متوسط صفحه ۲۶
موفقیتهای نسل نو «مزدا۵» ادامه دارد صفحه ۲۸
یک روز با «کامارو RS» مدل ۲۰۱۰ صفحه ۳۰
درباره «فراری ۵۹۹XX» بیشتر بدانید صفحه ۳۲
تجربه رانندگی با «آئودی Q7 کواترو» ۲۰۱۰ صفحه ۳۶
«کادیلاک VSR» یک مدل ایدهای فوقالعاده صفحه ۴۰
معرفی خودروهای موزه اتومبیل صفحه ۴۴
مقایسه اتومبیلهای «پژو ۲۰۷i» با «پژو ۲۰۶» صفحه ۴۶
ساخت نسل آینده «مرسدس C کلاس» در ایالات متحده صفحه ۴۸
«ولوو S60» با تیونینگ Heico Sportiv صفحه ۵۰
ماشینهای رویایی ۶۰ سال گذشته صفحه ۵۵
مروری بر ۵ سانحه مرگبار رقابتهای فرمولاوان صفحه ۶۲
گزارشی از دشوارترین آزمایشها روی وانت F-150 صفحه ۶۴
تأثیر تبلیغ و بازاریابی در فروش خودرو صفحه ۶۶
آشنایی با یک مرکز تیونینگ ناشناخته! صفحه ۶۸
افسانه ۹۱۷ در حراج Bonhams صفحه ۷۰
مقایسه کشندههای مرسدس «آکسور ۱۸۴۳» و «اسکانیا R420» صفحه ۷۲
«ریونج Verde»، سوپراسپرت تازهوارد به دنیای اتومبیل صفحه ۷۶
آشنایی با سیستمهای مختلف روشنایی در اتومبیل صفحه ۷۸
چگونگی خرید اتومبیل در دانمارک صفحه ۸۲
گذر موقت «فراری F430» صفحه ۸۴
رقیب «تندر» در روسیه رونمایی شد صفحه ۸۶
آزمون رانندگی با «وانت کاپرا» صفحه ۸۸
کوچولوهای معجزهگر از سوزوکی، تویوتا و مزدا صفحه ۹۲
بار دیگر پورشه ۹۱۱ صفحه ۹۴
جذابترین سدان اسپرت دنیا صفحه ۹۶
یادی از «سیتروئن مهاری»، ۳۵ سالهای بیهمتا صفحه ۹۸
من و خودروی «تندر ۹۰» صفحه ۱۰۲
پاسخ به نامهها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۱۰۶
موتور اسپرت صفحه ۱۱۰
گاو وحشی سنت آگاتا اینبار با روح آلمانی صفحه ۱۱۲