مجله ماشین | ۳۰۵ | خرداد ۱۳۸۷
شماره پیاپی ۳۰۵
تا دو سال دیگر تمام خودروهای تولید داخل ، گازسوز می شوند صفحه ۴
رنومگان سرانجام آمد صفحه ۵
بهترین اتومبیل اسپرت ۸ سیلندر کدام است صفحه ۶
مقایسه پورشه توربو ، کابریو و فراری F450 اسپایدر ۲۰۰۸ صفحه ۱۰
ALPINA از دیروز تا امروز صفحه ۱۴
جان سخت – آزمایش رانندگی با تویوتا هایلوکس در کوهستان صفحه ۱۸
لامبورگینی میورا در ایران صفحه ۲۲
نسل نو مرسدس بنز A کلاس ، کوچک اما خلاقانه صفحه ۲۷
آلفارومئو اسپایدر با تیونینگ نوویتک صفحه ۳۰
JD Power منتشر کرد : خودروسازان و خودروهای موفق صفحه ۳۲
FAT BOB یک موتورسیکلت هارلی دیویدسون دیگر صفحه ۳۴
در باره سیستم تراکشن کنترل ( TCS ) بیشتر بدانید صفحه ۳۶
معرفی نسل نو میستوبیشی گالانت – ۲۰۰۹ صفحه ۳۸
سایپا ۱۳۲ ، عبور از گذشته در آینده صفحه ۴۲
آزمایش رانندگی با نسل نو مزدا۶ صفحه ۴۶
نسل نو نیسان ماکسیما معرفی شد صفحه ۴۹
هیوندای جنسیس ، روشنگر راه طراحان اتومبیل در آینده صفحه ۵۵
معرفی اتومبیل های کلاسیک موجود در کشور ، داتسون ۲۶۰Z صفحه ۵۸
نقد طراحی – تویوتا کرولا خوبی که خوب تر می شود صفحه ۶۲
مینی ون روتان محصول مشترک فولکس و کرایسلر صفحه ۶۷
تشریح اسکلت یا بدنه یک اتومبیل صفحه ۶۸
رنوتویینگو GT توسط نویسنده مجله ماشین آزمایش شد صفحه ۷۳
پیشرانه های HCCI ، روشی برای کاهش مصرف سوخت خودرو صفحه ۷۸
Elgin Pelican ، بزرگترین ماشین زباله روب جهان صفحه ۸۶
اولین دوره مسابقه ملی طراحی و ساخت خودروی الکتریکی صفحه ۸۸
سوناتا ۲۰۰۹ ، وارد کارزار شد صفحه ۹۴
بررسی مسابقات گراندپری فرمولاوان – ۲۰۰۸ صفحه ۹۶
مصاحبه با اولین بانوی ایرانی حاضر در رقابت های رالی اروپا صفحه ۹۸
نحوه تعویض تسمه تایم در گاراژ شخصی خودتان صفحه ۱۰۲
ب ام و ۳۰۰۲Tii مدل ۲۰۰۸ صفحه ۱۰۴
با پورشه کاین در رالی ترانس سیبریا صفحه ۱۱۲
خواب در بیداری صفحه ۱۱۵
هوندا اودیسه ۲۰۰۸ صفحه ۱۱۶