پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
» مجله ماشین » مجله ماشین | ۳۲۵ | بهمن ۱۳۸۸
325

مجله ماشین | ۳۲۵ | بهمن ۱۳۸۸

۱۴۰۱-۰۶-۱۰

شماره پیاپی ۳۲۵
کاربرد سامانه ‌های ترمز ضدقفل و کیسه هوا در اتومبیل صفحه ۴
آزمایش مصرف سوخت – یک باک تا مشهد؟ صفحه ۵
کلوپ ۴۰۰ اسب‏بخاری‏ها صفحه ۶
تجربه رانندگی با لکسس IS300C کوپه صفحه ۱۰
آزمایش رانندگی با کیا کارنز صفحه ۱۲
گزارش بازدید از دهمین نمایشگاه دو سالانه دوبی صفحه ۱۶
معرفی اتومبیل‏های موزه اتومبیل صفحه ۱۸
یک روز با طراح ارشد کمپانی مرسدس‏بنز صفحه ۲۰
اتومبیل‏های اسپرت تقویت شده صفحه ۲۲
بازگشت ترانسپورتر خودروهای فرمولاوان صفحه ۲۴
معرفی نسل نو مرسدس‏بنز ‏ Eکلاس کابریو صفحه ۲۶
امضاءها را به خاطر بسپار! صفحه ۳۰
«رنو ۵»، اتومبیل به یادماندنی صفحه ۳۲
مقایسه تویوتا یاریس صندوق‏دار با پژو ۲۰۶ SD صفحه ۳۵
درباره جنرال موتورز جدید بیشتر بدانید صفحه ۴۰
گشت تفریحی با اتوبوس «تمسا سافاری RD13» صفحه ۴۲
انتظار درخشش «اینفینیتی M» صفحه ۴۶
«بوگاتی ویرون» زیر میکروسکوپ صفحه ۴۸
همایشی برای معرفی یک اتومبیل جدید صفحه ۵۰
نسل نو «سورنتو» به بازار آمد صفحه ۵۵
واقعیت‏هایی در مورد میزان مصرف سوخت صفحه ۵۶
تندروترین و قوی‏ترین « بنتلی » دوگانه سوز صفحه ۵۸
آزمایش « فیسکر کارما » در پیست لاگوناسکا صفحه ۶۰
تکنولوژی کنترل کیسه هوا در موتورسیکلت صفحه ۶۴
«لامبورگینی سوپر ولوچه» اتومبیلی با صدای استثنایی صفحه ۶۶
معرفی سازمان ملی ایمنی ترافیک اتوبان NHTSA)) صفحه ۶۸
ناگفته‏هایی از زندگی « مارچلو گاندینی» صفحه ۷۰
استفاده از پلاستیک اکولوژی در « تویوتا سای » صفحه ۷۲
ملاقاتی دیگر با مرسدس ۲۲۰ D- 1969 صفحه ۷۶
فرصتی دوباره برای آئودی A3 صفحه ۸۰
احیای موتورسیکلت‏های ۲۵۰ سی‏سی در کشور صفحه ۸۲
«تویوتا فوررانر»، خشن‏تر از همیشه صفحه ۸۴
«روغن موتور» محافظی که می‏تواند قاتل باشد صفحه ۸۶
بازگشت به آینده صفحه ۸۸
آموزش قدم به قدم طراحی خودرو با کامپیوتر صفحه ۹۲
تجدید پیمان با قهرمانان خیابان صفحه ۹۶
از ECU چه می‏دانید؟ صفحه ۹۸
«تاتا نانو» کوچک جنجال برانگیز / صفحه ۱۰۰
نمای نزدیک صفحه ۱۰۴
پاسخ به نامه‏ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۱۰۶
پایانی خوش بر تیونینگ فراری F430 صفحه ۱۱۰
موتور اسپرت صفحه ۱۱۲
معرفی اتومبیل‏های کلاسیک – « گاز – ۱۲ زیم » مدل ۱۹۵۲ صفحه ۱۱۶
این یا اون؟ – آوانته یا پروتون جنتو صفحه ۱۱۸

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×