جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فولکس‌واگن E-گلف می‌تواند با تاخیر ترینیتی EV احیا شود
MACHINEMAG1 14

فولکس‌واگن E-گلف می‌تواند با تاخیر ترینیتی EV احیا شود

۱۴۰۱-۰۹-۰۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه

این می تواند بر اساس تکامل پلت فرم ام ایی بی باشد.

مجله ماشین – فولکس واگن e-Golf یکی از اولین تلاش‌های جدی این برند در ایجاد یک خودروی الکتریکی در بازار انبوه بود. تولید هاچ بک بدون آلایندگی در دسامبر ۲۰۲۰ به پایان رسید و خانواده ID این شرکت مستقر در ولفسبورگ به عنوان جایگزین غیرمستقیم برای گلف الکتریکی معرفی شد. با این حال، به نظر می رسد که گلف با باتری می تواند بازگردد زیرا فولکس واگن باید استراتژی خود را در بخش خودروهای برقی تغییر دهد.

اوایل این ماه مشخص شد که خودروی الکتریکی Trinity جدید فولکس واگن تا پایان دهه به تعویق خواهد افتاد. بنا بر گزارش ها، این تصمیم از سوی الیور بلوم، مدیر عامل تازه منصوب شده گروه فولکس واگن گرفته شده است، که معتقد است این خودروساز برای توسعه نرم افزارهای مورد نیاز برای دستیابی به هدف اولیه اعلام شده در سال ۲۰۲۶ آماده نخواهد بود. در خط لوله شرکت برای یک وسیله نقلیه الکتریکی جدید تا زمانی که Trinity وارد بازار شود، راه اندازی می شود.

طبق گزارش جدید روزنامه آلمانی Handelsblatt به نقل از Automotive News، فولکس واگن در حال بررسی بازگرداندن نام e-Golf به مجموعه خود است. از طرف دیگر، کراس اوور تیگوان می‌تواند یک نسخه کاملاً الکتریکی نیز دریافت کند و در هر صورت، هر دو می‌توانند بر اساس یک نوع به روز شده پلت فرم الکتریکی MEB که توسط فولکس واگن و برندهای زیر مجموعه اش استفاده می‌شود، باشد. روزنامه آلمانی به نقل از منابع شرکت، گزارش می دهد که فولکس واگن می تواند گلف و تیگوان الکتریکی را در کارخانه خود در ولفسبورگ تولید کند، جایی که انواع موتور احتراقی این خودروها نیز ساخته می شوند.

چیزی که هنوز مشخص نیست این است که آیا فولکس‌واگن در حال بررسی ساخت یک خودروی الکتریکی جدید است که به سادگی نام گلف را بر تن می‌کند یا گلف موجود را مهندسی مجدد می‌کند تا تبدیل به یک خودروی برقی شود. با توجه به ذکر پلتفرم MEB در گزارش، احتمالاً به این معنی است که ما با محصولی روبرو خواهیم بود که شباهت زیادی با Golf Mk8 امروزی مبتنی بر MQB ندارد. با این حال، در حال حاضر، اینها فقط فرضیات مبتنی بر اطلاعات موجود هستند.

اگرچه e-Golf رسماً در سال ۲۰۲۰ از تولید خارج شد، هنوز هم می‌توانید یک نمونه جدید را از برخی نمایندگی‌ها خریداری کنید. داده‌های دیتافورس نشان می‌دهد که فولکس‌واگن ۱۱۷ دستگاه e-Golf را تا سپتامبر امسال فروخت و یک جانشین مستقیم بالقوه می‌تواند این اعداد را به هزاران برساند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×