پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس آام‌گ S 63 E پرفورمنس ۲۰۲۳ با ۷۹۱ اسب‌بخار قدرت معرفی شد
MercedesBenz2023S63AMGEPerformance

مرسدس آام‌گ S 63 E پرفورمنس ۲۰۲۳ با ۷۹۱ اسب‌بخار قدرت معرفی شد

۱۴۰۱-۰۹-۱۵ زمان مطالعه: 3 دقیقه

این سدان اسپرت برقی قدرتمندتیرن کلاس s است و در 3.2 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رسد.

مجله ماشین – مرسدس آام‌گ S 63 E پرفورمنس ۲۰۲۳ به عنوان جدیدترین سدان اسپرت پلاگین هیبریدی از برند آلمانی وارد بازار شد. این مدل قدرتمندترین کلاس S  این خودروساز است.

مرسدس آام‌گ S 63 E پرفورمنس 2023

مشخصات فنی

در مرسدس آام‌گ  S 63 E پرفورمنس یک موتور ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری توئین توربو و یک موتور الکتریکی روی محور عقب قرار دارد. این خودرو  ۷۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این سدان  ۳.۲ ثانیه است.حداکثر سرعت این ماشین در نسخه مخصوص ایالات متحده به دلیل پکیج ویژه‌ای که روی آن نصب شده  ۲۹۰ کیلومتر در ساعت است ولی در اروپا، این پکیج ویژه یک آپشن است و ماشین بدون آن به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مرسدس آام‌گ S 63 E پرفورمنس 2023

یک گیربکس دو سرعته برای آن وجود دارد که در سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت که برسد  دنده تغییر می کند. یک باتری ۱۳.۱ کیلووات ساعتی انرژی موتور را تامین می کند و در قسمت عقب، بالای محور عقب نصب می شود.

پیشرانه بخش ICE  از یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک تشکیل شده است که خروجی را به یک سیستم چهارچرخ متحرک ارسال می کند.

مرسدس آام‌گ S 63 E پرفورمنس 2023

S 63 E پرفورمنس از سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​استفاده می کند که توانایی کاهش ۱.۰۲ سانتی متر سدان را در سرعت های بالاتر از ۱۲۱ کیلومتر در ساعت دارد. همچنین دارای تثبیت کننده رول فعال است که چرخش بدن را در هنگام پیچیدن کاهش می دهد. پایه‌های موتور فعال بسته به شرایط رانندگی می‌توانند اتصال بین سیلندر و بدنه را نرم یا سفت کنند.

مرسدس آام‌گ S 63 E پرفورمنس 2023

آام‌گ با افزودن یک تثبیت کننده آلومینیومی در زیر پیشرانه ۸ سیلندر و یک مهاربند متقاطع برای نقاط نصب سیستم تعلیق، ساختار سدان اسپرت را توسعه می‌دهد. ستون های مورب، آلومینیومی در پشت نیز همین کار را انجام می دهند.

مرسدس آام‌گ S 63 E پرفورمنس 2023

دیسک های ۱۵.۷ اینچی با کالیپرهای شش پیستونی در جلو و روتورهای ۱۵ اینچی با درپوش های تک پیستونی در عقب وظایف ترمز را انجام می‌هند که در صورت تمایل مشتری قابل ارتقا است.

MercedesBenz2023S63AMGEPerformance4 MercedesBenz2023S63AMGEPerformance10 مرسدس آام‌گ S 63 E پرفورمنس 2023

طراحی

S 63 E پرفورمنس ظاهر خشن‌تری نسبت به کلاس S استاندارد دارد.نشان آام‌گ ترکیبی از  کروم و فلز مشکی است.  در پشت، چهار سر اگزوز ذوزنقه‌ای وجود دارد که یک دیفیوزر بین آنها وجود دارد.در داخل، صندلی برای چهار نفر وجود دارد. سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX دارای نمایشگرهای خاصی برای ویژگی های آام‌گ و پیشرانه هیبریدی وجود دارد و نمایشگر هدآپ نیز استاندارد است.

MercedesBenz2023S63AMGEPerformance5MercedesBenz2023S63AMGEPerformance8مرسدس آام‌گ S 63 E پرفورمنس 2023

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×