پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و ام۴ سی‌اس‌ال تیونینگ شده توسط منهارت
ام‌اچ4 جی‌تی‌آر 2

ب‌ام‌و ام۴ سی‌اس‌ال تیونینگ شده توسط منهارت

۱۴۰۱-۰۹-۱۷ زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیونر آلمانی در جدیدترین پروژه‌اش دست به تیونینگ ب‌ام‌و ام4 سی‌اس‌ال زده است و نام آنرا ام‌اچ‌4 جی‌تی‌آر 2 گذاشته است.

مجله ماشین – منهارت یک کیت که از ۱۸ قطعه فیبرکربنی تشکیل شده است را روی ب‌ام‌و ام۴ سی‌اس‌ال سوار کرده است.این قطعات که ظاهر عضلانی‌ را برای این ماشین ایجاد کرده در جلو و کنار خودرو نصب شده. رکاب‌های کناری بیرون زده و یک اسپویلر روی صندوق عقب قرار داده شده است. دیفیوزر هم کاملا اگزوزهارو احاطه کرده.

ام‌اچ4 جی‌تی‌آر 2

ام‌اچ۴ جی‌تی‌آر ۲ مجهز به پیشرانه ۳/۰ لیتری شش سیلندر خطی است که ۷۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند در صورتی که ب‌ام‌و ام۴ سی‌اس‌ال دارای توان خروجی ۵۴۳ اسب‌بخار قدرت و ۶۴۹ نیوتن متر گشتاور را دارد.

ام‌اچ4 جی‌تی‌آر 2

برای ارتقا توان این ماشین منهارت از سیستم ام‌اچ‌ترونیک و یک اگزوز فولادی زد زنگ استفاده کرده است که به چهار لوله گرد ختم میشود.هریک از این خروجی‌های اگزوز ۴/۳ اینچ یا ۱۱۰ میلی‌متر هستند. همچنین خریداران می‌توانند برای آن یک پوشش کربنی یا سرامیکی سفارش دهند.

ام‌اچ4 جی‌تی‌آر 2

کاهش ارتفاع ام‌اچ‌۴ جی‌تی‌آر۲ ظاهری تهاجمی‌تری را تداعی می‌کند. سایز رینگ‌های ۱۵ پره این ماشین ۲۰ اینچ است که رینگ‌هایی با مدل‌های دیگر وجود دارد تا خریداران مناسب با سلیقه خودشان آنرا انتخاب کنند.

ام‌اچ4 جی‌تی‌آر 2

مشتریان همراه با ماشین یک کلاه کاسکت  هم دریافت خواهند کرد و داخل ماشین با رول کیج ایمن شده است.

ام‌اچ4 جی‌تی‌آر 2

کابین ام‌اچ4 جی‌تی‌آر 2

منهارت همچنین لوله‌هایی را بدون مبدل‌های کاتالیزوری یا با مبدل‌های کاتالیستی ۳۰۰ سلولی ارائه می‌کند. با این حال، این قطعات دارای تأییدیه برای استفاده در آلمان نیستند، بنابراین فقط برای مشتریان بیرون از آلمان صادرا می‌شود.

ب‌ام‌و ام۴ سی‌اس‌ال  در ماه می ۲۰۲۲ در جشنواره سرعت گودوود معرفی شد. این سریعترین مدل تولیدی این سری تا به امروز است و در پیست نوربرگ‌رینگ، زمان ۷ دقیقه و ۲۰.۲ ثانیه را ثبت کرده است.

ام‌اچ4 جی‌تی‌آر 2

ب‌ام‌و ام۴ سی‌اس‌ال با ستفاده گسترده از اجزای پلاستیکی تقویت‌شده با فیبر کربن، از جمله کاپوت، سقف و درب صندوق وزن را کاهش داده است.وزن ترمزهای سرامیکی هم ۱۴.۲۹ کیلوگرم نسبت به مدل معمولی کاهش می‌یابد.

ب‌ام‌و تنها ۱۰۰۰ نمونه از ام۴ سی‌اس‌ال تولید می کند. در ایالات متحده، قیمت این مدل از ۱۴۰,۸۹۵ دلار شروع می‌شود.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×