جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » جگوار اف پیس مدل ۲۰۲۴ با ۲۰ درصد برد الکتریکی بیشتر معرفی شد
جگوار اف پیس مدل 2024

جگوار اف پیس مدل ۲۰۲۴ با ۲۰ درصد برد الکتریکی بیشتر معرفی شد

۱۴۰۱-۰۹-۲۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

جگوار اف پیس مدل 2024 می تواند 65 کیلومتر را بدون مصرف بنزین طی کند.

مجله ماشین – هفت سال از رونمایی نسخه اولیه اف پیس می گذرد، اولین شاسی بلند جگوار علیرغم سن قابل احترامش قدیمی به نظر نمی رسد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی که امروز توسط خودروساز متعلق به تاتا موتورز منتشر شد، اگرچه سال ۲۰۲۲ هنوز به پایان نرسیده است، اما به نظر می رسد این خودروی سواری شیک برای ورود به مدل سال ۲۰۲۴ عجله دارد. آخرین به‌روزرسانی‌ها طراحی، فناوری و سخت‌افزار را پوشش می‌دهند زیرا P400e یک باتری ارتقا یافته دریافت می‌کند.

جگوار اف پیس مدل 2024

اف پیس هیبریدی پلاگین به لطف بسته بزرگتر ۱۹.۲ کیلووات ساعتی لیتیوم یون، اکنون ۶۵ کیلومتر را با نیروی الکتریکی در چرخه WLTP طی می کند که نشان دهنده افزایش بیش از ۲۰ درصدی است. دارندگان می توانند باتری را در مدت نیم ساعت از طریق شارژ ۳۵ کیلوواتی DC به ۸۰ درصد برسانند در حالی که شارژ ۱۰۰ درصدی از جعبه دیواری ۷ کیلوواتی AC دو ساعت و ۳۰ دقیقه طول می کشد.

مانند بقیه نسخه های اف پیس P400e دارای سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است. با ۳۹۸ اسب بخار قدرت و ۶۴۰ نیوتن متر گشتاور، این SUV برقی به ۵.۳ ثانیه نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت یا ۵.۰ ثانیه به ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) برسد.

جگوار اف پیس مدل 2024

همه شاسی‌بلندهای اف پیس دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی، دسته ابزار دیجیتال و سیستم سرگرمی با کنترل صوتی الکسا و همچنین اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو هستند. از آر داینامیک اس‌ایی به بعد، جگوار به صورت استاندارد از پوشش مشکی براق استفاده شده که آنها را روی درپوش آینه های جانبی، جلوپنجره جلو، دور پنجره ها، و نشان های عقب پیدا خواهید کرد.

اف پیس همراه با تمام مدل های معمولی دیگر در زمان قرضی زندگی می کنند. تنها آی-پیس از سال ۲۰۲۵ که این برند بریتانیایی به یک تولید کننده خودروی کاملاً الکتریکی تبدیل می شود، زنده خواهد ماند. تا اواسط دهه هیچ مدل جدیدی وجود نخواهد داشت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×