پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هیوندای کونا ۲۰۲۴ با بدنه حجیم تر و چهار تریم جدید معرفی شد
هیوندای کونا 2024

هیوندای کونا ۲۰۲۴ با بدنه حجیم تر و چهار تریم جدید معرفی شد

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

هیوندای کونا 2024 با بدنه حجیم تر وچهار تریم الکتریکی، هیبریدی، احتراقی و مدل اسپرت N Line معرفی شد.

مجله ماشین – هیوندای کونا اولین حضور جهانی خود را در کره جنوبی در سال ۲۰۱۷ انجام داد. اکنون این برند آماده است ظاهر نسل جدید این کراس اوور را که برای مدل سال ۲۰۲۴ وارد بازار ایالات متحده می شود، نشان دهد. چهار نوع در راه است: الکتریکی، هیبریدی، صرفاً احتراقی و N Line.

هیوندای کونا 2024

 

هیوندای کونا 2024

 

طراحی هیوندای کونا ۲۰۲۴

طراحان هیوندای با ساخت کونا EV جدید کار خود را آغاز کردند و سپس ظاهر را با توجه به نسخه های دیگر بهبود بخشیدند. در جلو، همه آنها یک نوار نور متمایز در امتداد لبه کاپوت مشترک دارند. چراغ های جلو در گوشه های بیرونی زیر این نوار قرار دارند.

استایل قسمت پایینی فاکتور اصلی متمایز کننده در بین مدل های کونا ۲۰۲۴ است. EV دارای عناصر پیکسل مانند است و ظاهر آن نشانه هایی با خودروهای هیوندای Ioniq دارد. خودروی استاندارد ICE دارای یک دهانه مستطیل شکل در این فضا است. N Line با استفاده از عنصر ذوزنقه ای ظاهر تهاجمی تری دارد.

هیوندای کونا 2024

از طرفی، مدل‌های هیوندای کونا ۲۰۲۴  ظاهری مشابه دارند. انواع هیبریدی و موتور احتراقی دارای روکش بدنه روی گلگیرها هستند. نسخه الکتریکی و N Line این بخش را در رنگ بدنه نگه می دارند. N Line دارای اسپویلر عقب، رکاب های جانبی نقره ای و قطعات مشکی موجود برای درپوش آینه ها و سقف است.

هیوندای کونا 2024

قسمت عقب با داشتن یک نوار سبک در سراسر هاچ بک با جلو مطابقت دارد. چراغ های عقب مانند چراغ های جلو در گوشه های پایین قرار دارند. N Line دارای دو خروجی اگزوز است.

ابعاد هیوندای کونا ۲۰۲۴

کونا EV جدید ۱۷۱.۵ اینچ (۴۳۵۵ میلی‌متر) طول دارد که ۵.۹ اینچ (۱۵۰ میلی‌متر) بیشتر از مدل موجود است. فاصله بین دو محور ۲.۳۶ اینچ (۶۰ میلی متر) افزایش می یابد. عرض ۰.۹۸ اینچ (۲۵ میلی متر) افزایش یافته است.

در داخل، کونا جدید دارای یک جفت صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی است که یک قاب به اشتراک گذاشته شده است. تعویض دنده اکنون روی ستون پشت فرمان است. در زیر نمایشگرهای بزرگ، پشته مرکزی شامل یک جفت دریچه و کنترل‌های سیستم HVAC است. روی کنسول، یک شماره گیری وجود دارد، اما هدف آن نامشخص است.

 

Hyundai Kona 2024 7

 

Hyundai Kona 2024 6

کابین هیوندای کونا 2024

در ردیف عقب، یک صندلی ساده وجود دارد. در اطلاعیه این شرکت آمده است که از قوانین زیبایی شناسی طراحی شهری قرن بیست و یکم، هیوندای کونا ۲۰۲۴ پیروی می کند.

این خودروساز هنوز مشخصات قوای محرکه یا جزئیات قیمت کونا جدید را فاش نکرده است. هیوندای این اطلاعات را در ماه های آینده منتشر خواهد کرد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×