شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ماکت بنتلی باکالار و کنتیننتال اسپید جی‌تی ​​معرفی شد
bentley bacalar continental gt speed models 1

ماکت بنتلی باکالار و کنتیننتال اسپید جی‌تی ​​معرفی شد

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

بنتلی، ماکت باکالار و کنتیننتال اسپید جی‌تی ​​را در مقیاس 1:43 با رنگ کاملا مشابه به نسخه اصلی تولید می‌کند همچنین قیمت هریک از این ماشین‌های مدل 121.47 دلار است.

مجله ماشین –  بنتلی یک برند گران قیمت است که مدل های سفارشی آن برای بسیاری از مردم دور از دسترس و دست نیافتنی است. با این حال، نمونه‌های کوچک‌تری به صورت ماکت در دسترس هستند و بنتلی دو نمونه جدید را به تاز گی معرفی کرده است که بسیار کوچیک هستند. این خودروساز دو مدل جدید در مقیاس ۱:۴۳ از خودروهای خود یعنی بنتلی  باکالار و کنتیننتال اسپید جی‌تی را معرفی کرده است .

ماکت بنتلی باکالار

bentley bacalar continental gt speed models 2

ماکت بنتلی باکالار

این دو دقیقاً مانند نسخه‌های واقعی جزئیات بسیار خوب و دقیقی دارند.البته بنتلی بیشتر از دو سال پیش باکالار را که توسط مولینر اجرا شده بود معرفی کرد. یک مدل دو سرنشین بدون سقف که این خودروساز تنها به تولید ۱۲ دستگاه از آن بسنده کرد. این خودرو از کانسپت EXP 100 GT الهام گرفت و تنها دستگیره درها به باکالار منتقل شد.

ماکت بنتلی باکالار

این ماکت دقیقا با همان رنگ بیرونی شعله زرد که در نسخه اصلی دارد رنگ آمیزی شده است. این رنگی است که بنتلی به طور ویژه برای ورق فلزی کاملاً جدید باکالار ساخته است. در داخل، کابین براق به صورت مینیاتوری بازسازی شده است، از جمله الگوی صندلی و المان‌های زرد. بنتلی می گوید که فضای داخلی این مدل دارای طرح رنگی خاکستری و بلوگا است.

ماکت بنتلی باکالار

bentley bacalar continental gt speed models 8

ماکت بنتلی باکالار

 

ماکت بنتلی کنتیننتال اسپید جی‌تی

کنتیننتال اسپید جی‌تی ​​ممکن است به خاص بودن، کم بودن تعداد تولید شده یا گران قیمت بودن باکالار نباشد، اما صرف نظر از اندازه‌اش همچنان خیره‌ کننده است. مدل در مقیاس ۱:۴۳ از بدنه بیرونی قرمز کندی استفاده می‌کند همچنین از پکیج استایلینگ فیبر کربنی که باعث مجلل کردن بیشتر خودرو می‌شود استفاده می‌کند و بهآن زینت می‌بخشد. در داخل، بنتلی کابین کنتیننتال اسپید جی‌تی ​​را با گلدوزی سفارشی اسپید ​​سفارشی سازی کرده است.

ماکت بنتلی کنتیننتال اسپید جی‌تی

 

bentley bacalar continental gt speed models 7

ماکت بنتلی کنتیننتال اسپید جی‌تی

اسپید جی‌تی ​​جدید در سال ۲۰۲۱ با موتور ۶.۰ لیتری W12 توئین توربوشارژر با قدرت ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور عرضه شد. تمام این قدرت به این کوپه لوکس اجازه می دهد تا در ۳.۵ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت آن ۳۳۵ کیلومتر در ساعت است.باکالار دارای همان پیشرانه و متعاقباً ارقام عملکردی مشابه است.

قیمت ماکت بنتلی

ماکت های جدید بسیار ارزان تر از همتایان واقعی خود هستند. قیمت هر دو ۱۲۱.۴۷ دلار است. قیمت واقعی کنتیننتال اسپید جی‌تی ​​از ۲۷۷۶۲۵ دلار شروع می شود، در حالی که قیمت باکالار ۱.۸۳ میلیون دلار با نرخ ارز امروزی می‌باشد. رنگ بیرونی قرمز کندی و رنگ شعله زرد باکالار تنها رنگ‌های موجود هستند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×