جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رندرهای غیر رسمی مرسدس-آام‌گ جی تی مدل ۲۰۲۳ کوپه منتشر شد
رندرهای غیر رسمی مرسدس-آام‌گ جی تی مدل 2023 کوپه

رندرهای غیر رسمی مرسدس-آام‌گ جی تی مدل ۲۰۲۳ کوپه منتشر شد

۱۴۰۱-۱۰-۰۱

مرسدس-آام‌گ جی تی مدل 2023 کوپه، رقیب سرسخت 911 قرار است که به زودی توسط مرسدس بنز رونمایی شود.

مجله ماشین – تصاویر جاسوسی اخیر مرسدس-آام‌گ جی تی مدل ۲۰۲۳  کوپه، این خودرو را با استتار کمتر از همیشه به تصویر کشیده است. رندرهای جدید و غیررسمی در تلاشی برای پیش‌بینی طراحی نهایی خودرو قبل از عرضه رسمی، چند وصله باقی‌مانده را حذف می‌کند.

آام‌گ جی تی کوپه از نظر مکانیکی با SL جدید مرتبط است و به نظر می رسد که این دو نشانه های ظاهری کلی را به اشتراک بگذارند یا حداقل در این رندرها که اینطور است. این کوپه فاقد سقف نرم SL است، اما جلوپنجره پهن، چراغ‌های جلوی عقب و سپر جلویی تهاجمی خود را حفظ کرده است. زاویه عقب، جنگنده پورشه ۹۱۱ را با چراغ‌های عقب باریک و شیک، سقفی که با نمای عقب ترکیب می‌شود و دیفیوزر پشتی بزرگی که لوله‌های اگزوز چهارگانه را در خود جای داده است، نشان می‌دهد.

مرسدس تا زمان معرفی مشخصات دقیق انتقال قدرت خودرو را فاش نخواهد کرد، اما آنها یک راز کامل نیستند وقابل پیش بینی هستند. آام‌گ جی تی کوپه دارای چندین آپشن خواهد بود، احتمالاً از موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ که در SL43 نیز ارائه می شود استفاده خواهد کرد که ۳۸۱ اسب بخار قدرت  و ۳۵۴ پوند فوت  گشتاور در نسخه کانورتیبل تولید می کند و تریم مناسبی برای این مدل خواهد بود.

رندرهای غیر رسمی مرسدس-آام‌گ جی تی مدل 2023 کوپه

استفاده از پیشرانه هیبریدی پلاگین نیز احتمل میرود که در برخی از نسخه‌ها استفاده بشود. عکس‌های جاسوسی قبلی این کوپه را با درب پورت شارژ روی سپر عقب ثبت کرده‌اند. در مورد اینکه چه کنترلی قدرت هیبریدی را فراهم می کند یک رمز و راز است، اما می تواند یکی از C63 S E  پرفورمنس جدید باشد.

در این مدل، ۶۷۱ اسب بخار قدرت  و ۱۰۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودروساز احتمالاً یک پیشرانه ۸ سیلندر خوب قدیمی را برای نسخه AMG GT 63 در زیر کاپوت قرار خواهد داد. در داخل کابین AMG GT و SL از نظر چیدمان متفاوت خواهد بود و رویه نرم دارای پیکربندی ۲+۲ در مقایسه با کوپه دو نفره است. GT همچنین به لطف سیستم تعلیق سفت تر، فرمان تیزتر و هندلینگ بهبود یافته، تجربه رانندگی اسپرت تری را ارائه می دهد که این دو را بیشتر از هم جدا می کند.

توسعه باید تقریباً کامل شود. جدیدترین عکس‌های جاسوسی که ما منتشر کردیم، خودرو را با استتار بسیار کمتر نشان می‌داد و نشان می‌دهد که آشکار شدن نزدیک است. ما امیدواریم که در اوایل سال ۲۰۲۳ شاهد شکستن روکش خودرو با طعم های قوی تر برای آینده باشیم. این دو در می تواند ۸سیلندر برقی را از GT 63 S E  پرفورمنس قرض بگیرد که ۸۳۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

باید تا روز معرفی مرسدس-آام‌گ جی تی مدل ۲۰۲۳ صبر کرد تا ببینیم مرسدس چه برنامه‌ای برای این کوپه دارد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×