جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اولین محموله خودروهای وارداتی به بندر لنگه رسید + گزارش تصویری
خودروهای وارداتی کیا در بندر لنگه

اولین محموله خودروهای وارداتی به بندر لنگه رسید + گزارش تصویری

۱۴۰۱-۱۰-۰۴

در سحرگاه روز یک شنبه 4 دی اولین محموله خودروهای وارداتی در بندر لنگه تخلیه شد.

مجله ماشین – طلسم واردات خودرو بعد از ۴ سال شکسته شد و اولین محموله خودروهای وارداتی  که شامل ۶ مدل مختلف برند کیا می‌باشد وارد بندر لنگه و تخلیه شد.

خودروهایی که در بندر لنگه تخلیه شده است

در تصاویر ارسال شده توسط خبرنگار مجله ماشین خودروهای کیا سلتوس، سونت،سراتو و پگاس مدل ۲۰۲۳ مشاهده می‌شود که توسط شرکت کوشا خودرو وارد شده است.این شرکت که بیلبوردهای تبلیغاتی خود را در سطح شهر تهران زود تر از سایر وارد کننده‌ها اجرا کرد اعلام کرده است که در پارت اول سفارش خود، برای خرید ۷۰۰ دستگاه خودروی برند کیا ثبت سفارش انجام داده است که علاوه بر محموله‌ای که در آستانه ورود به کشور است، در ماه آینده مابقی آن به کشور خواهد رسید. همچنین ۱۲ محصول از کیا را قرار است این شرکت وارد بکند.

خودروهای وارداتی در راه تهران

مدیر کل گمرک لنگه نیز از انجام تشریفات ترانزیت این محموله و انتقال آن به گمرک تهران جهت ترخیص نهایی خبر داد. به گفته رحیمی شب گذشته بعد از ورود محموله مذکور قبض انبار مربوطه صادر و اظهارنامه ترانزیت داخلی صادر شد. بر این اساس در ادامه تشریفات گمرکی، صبح امروز محموله مذکور راهی گمرک تهران خواهد شد.

پذیرش خودروهای وارداتی در بورس

قالیباف سخنگوی وزارت صمت بیان داشت: خودروهای دیگر نیز از کره‌جنوبی، ژاپن و چین به مقصد ایران بارگیری شده است. همزمان با ورود نخستین محموله خودرو به کشور، کار پذیرش خودروهای وارداتی در بورس از هفته گذشته آغاز شده و این هفته نهایی می‌شود و بنابراین از نظر بستر فروش نیز آمادگی لازم ایجاد شده است.

 

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×