جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » دوج هورنت ۲۰۲۳ بدون پوشش استتاری در حین آزمایش در ایتالیا شکار شد
2023 Dodge Hornet spied without camouflage 3

دوج هورنت ۲۰۲۳ بدون پوشش استتاری در حین آزمایش در ایتالیا شکار شد

۱۴۰۱-۱۰-۱۳ زمان مطالعه: 4 دقیقه

این کراس اوور اسپرت که با رنگ طلایی آکاپولکو رنگ آمیزی شده است، نمی تواند ریشه های آلفارومئوی خود را پنهان کند.

به گزارش مجله ماشین، از زمانی که این کراس اوور جمع و جور در آگوست ۲۰۲۲ عرضه شد، به ندرت فرصت صحبت در مورد دوج هورنت را داشته ایم. خوشبختانه، پسر عموی آلفارومئو توناله در آمریکای شمالی اکنون در فضای باز دیده شده است و رنگ طلایی آکاپولکو را به رخ می کشد. تصاویر نمونه اولیه آماده تولید در تورین ایتالیا در حالی که سوار بر چرخ‌های آلیاژی مشکی که احتمالاً در لاستیک‌های زمستانی پیچیده شده بودند، گرفته شد.

دوج هورنت 2023

هورنت ۲۰۲۳ یک مدل جدید دوج است که  مدت زمان طولانی روی آن کار شده است و یک موفقیت تجاری است. تنها ۲۴ ساعت پس از رونمایی، برند Stellantis تاکنون ۱۴۰۰۰ پیش سفارش داشته است. مدل GT از ماه گذشته راهی نمایندگی‌های فروش در سراسر ایالات متحده شده است، در حالی که نسخه R/T در بهار آینده عرضه می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا کانسپت اسپرت GT GLH به عنوان یک مدل تولیدی دنبال خواهد شد یا خیر.

در همین حال، مدل پایه  جی تی ۳۰۰۰۰ دلار قیمت دارد و یک کراس اوور کوچک با موتور ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۶۸ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است که از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک منتقل می‌شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۶ و نیم ثانیه می‌باشد.

دوج هورنت 2023

نسخه R/T را به لطف یک موتور ۱.۳ لیتری توربو همراه با موتور الکتریکی، ۲۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۸۳ ۵۱۹ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، همچنین زمان اسپرینت به ۶.۱ ثانیه کاهش می یابد. این خودرو از AWD استاندارد بهره می برد و از یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته استفاده می کند در حالی که حداکثر سرعت به ۲۰۶ کیلومتر در ساعت کاهش می یابد.

اگرچه دوج هورنت خودروی نسبتاً کوچکی است، اما مدل هیبریدی پلاگین با وزن ۴۱۴۰ پوندی (۱۸۷۵ کیلوگرم) عرضه می‌شود. نسخه برقی شده از یک باتری ۲۷۶ پوندی (۱۲۵ کیلوگرمی) برای برد الکتریکی حدود ۳۰ مایل (نزدیک به ۵۰ کیلومتر) در چرخه EPA استفاده می کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.50
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×