سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
» آرشیو اخبار » تغییر نام سانگ یانگ به KG Mobility
سانگ یانگ

تغییر نام سانگ یانگ به KG Mobility

۱۴۰۱-۱۰-۱۴

سهام برند سانگ یانگ توسط گروه KG خریداری شد و تغییر نام ابتدا باید توسط سهامداران تایید شود.

به گزارش مجله ماشین سانگ یانگ قدیمی ترین خودروساز کره جنوبی که است، سال گذشته توسط گروه KG خریداری شد و مالک جدید آن در حال برنامه ریزی برای تغییر نام است. اواخر امسال، نام سازنده به KG Mobility تغییر خواهد کرد و همه محصولات آن لوگوی جدید KG دریافت خواهند کرد. این اطلاعات اوایل این هفته توسط رئیس گروه KG، کواک جئا سان تایید شد.

کواک در جمع خبرنگاران حوزه خودرو کره اعلام کرد: نام سانگ یانگ طرفداران خود را دارد و با کلی خاطرات خوب همراه است. از این پس، تمامی خودروهای سانگ یانگ با نام KG وارد دنیا خواهند شد. حتی با تغییر نام، تاریخچه سانگ یانگ موتور تغییر نخواهد کرد و این خودروساز همان شرایط را خواهد داشت.

سانگ یانگ ریشه های خود را از یک خودروسازی که در سال ۱۹۵۴ تأسیس شد گرفته است، اما نام سانگ یانگ برای اولین بار در اواخر دهه ۱۹۸۰ ظاهر شد. این خودروساز کره جنوبی بعداً توسط دوو خریداری شد و پس از آن مالکیت شرکت‌های SAIC موتور چین و ماهیندرا و ماهیندرا در هند به دست آمد. اخیراً، گروه KG سال گذشته مالک این برند شد. تغییر نام باید در جلسه اسفند ماه سال جاری به تصویب سهامداران برسد.

اگر این تغییر چراغ سبز دریافت کند، با بازنگری کامل مارکتینگ این برند، از جمله لوگوی برند و هویت شرکتی نیز پشتیبانی خواهد شد. نام فعلی شرکت در ۳۵ سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است و کواک اعتراف کرد که تغییر نام تصمیم بسیار دشواری بوده است. نام جدید KG Mobility احتمالاً نشان دهنده یک تغییر بالقوه در استراتژی تجاری سانگ یانگ از یک خودروساز سنتی به یک شرکت حمل و نقل است.

جالب است که ببینیم آیا تغییر نام با بازنگری سبد محصولات همراه خواهد بود و آیا جاه طلبی های سانگ یانگ جهانی خواهد شد. در حال حاضر، این برند خودروهای خود را در کره جنوبی، استرالیا، اروپا و چند بازار دیگر می فروشد. اخیراً، شاسی‌بلند تورس را به‌عنوان یک محصول جدید به مجموعه مدل‌های کره جنوبی معرفی کرده است.

 

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 1.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×