جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » U8 و U9 یانگ وانگ معرفی شد
یانگ وانگ U8

U8 و U9 یانگ وانگ معرفی شد

۱۴۰۱-۱۰-۱۸

برند لوکس بزرگترین تولیدکننده خودروهای پلاگین در جهان با خودروهای آفرود جدید YangWang U8 و سوپراسپرت U9 وارد بازار می شود.

به گزارش مجله ماشین، بی وای دی شرکت چینی که در کمتر از ۲۰ سال به بزرگترین سازنده خودروهای پلاگین در جهان تبدیل شد، یک برند جدید خودرو به نام YangWang را راه اندازی کرد که هدف آن رقابت با مرسدس بنز، بی ام و و آئودی است.

یانگ وانگ برای نشان دادن آنچه می تواند انجام دهد، از یک جفت خودروی الکتریکی لوکس، یک خودروی آفرود به نام U8 و یک ابرخودرو با نام U9 را رونمایی کرد.

یانگ وانگ U8

YangWang U8 4×4 بر روی یک شاسی قاب نردبانی ساخته شده است و مجهز به چهار موتور الکتریکی (یک موتور الکتریکی برای هر چرخ) برای تولید کل قدرت تخمینی بیش از ۱۱۰۰ اسب بخار و بیش از ۱۲۰۰ پوند فوت گشتاور است.

این شرکت چینی هیچ جزئیاتی در مورد باتری یا برد ارائه نکرد، اما گفت که U8 دارای بردار گشتاور پیشرفته است و می تواند در عرض ۳ ثانیه از ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت شتاب بگیرد.

یانگ وانگ U8

علاوه بر این، به دلیل اینکه دارای چهار موتور است، این شرکت می‌گوید که می‌تواند چرخش مخزن را انجام دهد (درست مانند مرسدس بنز EQG ) دارای یک حالت خرچنگ (مانند هامر EV)، به‌علاوه یک حالت به اصطلاح آب شناور است. به این معنی که به لطف بدنه ضدآب و مهر و موم شده اش می تواند بدون زحمت از آب عبور کند.

یانگ وانگ U8

نکته قابل بحث دیگر توانایی این SUV برای ادامه رانندگی با سرعت ۷۵ مایل در ساعت است، حتی اگر لاستیک پنچر شده باشد، اما این شرکت از ارائه اطلاعات اضافی خودداری کرد، بنابراین ما فقط می‌توانیم تصور کنیم که با نوعی لاستیک‌های ران فلت عرضه می‌شود.

هنوز هیچ تصویری از داخل خودرو وجود ندارد و جزئیاتی در مورد دستیاران رانندگی خودکار وجود ندارد، اما برخی از اندازه‌گیری‌های خودرو منتشر شده است. طول این شاسی بلند برقی ۵۳۰۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۳۰۵۰ میلی متر است که باعث می شود ۵۰۸ میلی متر طولانی تر از کلاس G باشد (بسته به سطح تریم مدل آلمانی).

یانگ وانگ U8

YangWang U8 با قیمت اولیه حدود یک میلیون یوان، به وضوح قصد دارد رقیب شاسی بلندهای سطح بالایی مانند مرسدس بنز EQG و لندرور دیفندر الکتریکی آینده باشد، و از نظر ظاهری، ممکن است عکس خوبی داشته باشد. در برهم زدن وضعیت موجود در چین، یک موتور احتراق داخلی مرسدس G کلاس از تقریباً دو میلیون یوان شروع می شود، دو برابر قیمتی که شایعه شده U8 قیمت دارد.

یانگ وانگ U9

یانگ وانگ U9

با حرکت به سمت سوپراسپرت تمام الکتریکی YangWang U9، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که حداقل از نظر طراحی، کاملاً متفاوت از همتای برند خود است. U9 با چراغ‌های LED جلوی C شکل، شکل پایین و باله مرکزی در پشت خود، مطمئناً چیزی است که باید روی آن حساب کرد.

یانگ وانگ U9

این خودرو از همان سیستم قدرت Yisifang استفاده می‌کند، بنابراین یک سیستم چهار موتوره با حداکثر ۳۲۲ اسب بخار برای هر چرخ، برای مجموع خروجی ۱۲۸۸ اسب بخار دارد. گفته می‌شود با این سرعت، شتاب ۶۲ مایل در ساعت را تنها در ۲ ثانیه از حالت سکون می‌رساند.

یانگ وانگ U9

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×