سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
» آرشیو اخبار » i4 M50 الکتریکی پرفروش‌ترین خودروی ب‌ام‌و M در سال ۲۰۲۲
2022 BMW i4 M50

i4 M50 الکتریکی پرفروش‌ترین خودروی ب‌ام‌و M در سال ۲۰۲۲

۱۴۰۱-۱۰-۲۴

پرفروش‌ترین خودروی ب‌ام‌و M در سال 2022، i4 M50 الکتریکی انتخاب شد و ب ام و M نسبت به دوره قبل 8.4 درصد افزایش فروش را به ثبت رساند.

به گزارش مجله ماشین، ب‌ام‌و  M پنجاهمین سالگرد خود را در حالی که رکورد جدیدی در فروش به ثبت رساند جشن گرفت. ۱۷۷۲۵۷ خودروی BMW در طول سال  ۲۰۲۲ فروخته شد که نشان دهنده افزایش ۸.۴ درصدی در مقایسه با سال قبل است. ایالات متحده بیشترین تعداد  ب‌ام‌و M  را فروخت در حالی که آمار فروش در بازار داخلی آلمان مقام دوم  فروش را کسب کرد و بریتانیا سومین بازاری است که ب‌ام‌و  M در آن فروش خوبی داشت.

2022 BMW i4 M50

ب ‌ام‌ و i4 M50 الکتریکی پر فروش ترین محصول

نکته قابل توجه این است که پرفروش‌ترین خودروی ب ام و M در سال ۲۰۲۲، ب ام و i4 M50 تمام برقی بود که نشان می‌دهد بازار برقی با عملکرد بالا ایده بدی نیست. تا کنون تعداد دقیق بی ام و i4 M50 های فروخته شده فاش نشده است.

2022 BMW i4 M50

تیمو رش رئیس بخش مشتری ب ام و M GmbH بیان داشت: برای ما، این یک سیگنال واضح است که احساس منحصر به فرد M وارد دنیای خودروهای برقی شده است.

ب ‌ام‌ و i4 M50 تنها مدل M برقی نیست. ب ‌ام‌ و از XM نیز سال گذشته با موتور هیبریدی ۶۵۳ اسب بخاری خود رونمایی کرد، در حالی که BMW iX M60 نیز عرضه موفقی داشت. در همین حال انتظار می رود ب ‌ام‌ و M امسال i7 M70 را معرفی کند.

2022 BMW i4 M50

ب ام و در حال توسعه محصولات الکتریکی

بخش  M ب ‌ام‌ و وعده پیشرفت مداوم از نظر مدل‌های عملکرد الکتریکی را می‌دهد و ادعا می‌کند که “تحول بیشتر به سمت تحرک الکتریکی نیز قبلاً ترسیم شده است.”

هم اکنون این کمپانی در حال کار روی یک سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی M xDrive با چهار موتور الکتریکی می‌باشد.

۱۷۷۲۵۷ خودروی ب ام و که در طول سال  ۲۰۲۲ فروخته شد شامل مدل های M3 و M4 از جمله M3 Touring است. نسل دوم M2 نیز سال گذشته با گیربکس ۶ سرعته ، سروصدا به پا کرد و لذت رانندگی ب ام و کلاسیک را تداعی کرد.

رئیس بخش مشتری ب ام و افزود: این رکورد فروش جدید  مبتنی بر حضور موفق ما در طیف وسیعی از بخش‌های خودرو است. با مجموعه محصولات گسترده خود، ما نیز در موقعیت ایده آلی برای آینده قرار داریم.

ب ام و همچنین به ما یادآوری می کند که M3 CS اولین نمایش خود را در Rolex 24 در دایتونا خواهد داشت. همچنین این اولین مسابقه برای خودروی مسابقه ای ب ام و  M هیبریدی  هشت سیلندر LMDh خواهد بود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×